۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
بیمه سلامت با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک قدم مهمی در کشور برداشت

بیمه سلامت با اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک قدم مهمی در کشور برداشت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت با اجرای طرح نسخ الکترونیک قدم مهمی در اجرای سلامت الکترونیک کشور برداشت.

به گزارش بازار، محمد مهدی ناصحی، در جمع کارکنان بیمه سلامت استان همدان گفت: روز پزشک، داروساز و کارمند را خدمت همدانی‌های پرافتخار تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت نقش مهمی در سلامت مردم دارد افزود: خوشبختانه در وضعیتی قرار گرفته‌ایم که با تلاش‌های صورت گرفته اعتماد متقابل را با پزشکان داریم و می‌توانیم خدمات بهتری را به مردم و به خصوص بیمه‌شدگان بیمه سلامت ارائه دهیم.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه پرداختی‌های به روز مطالبات مراکز درمانی و پزشکان از سوی سازمان بیمه سلامت بی‌سابقه است و در این راستا خدمات نیز افزایش یافته است افزود: افتخار می‌کنیم این پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود که جز با تلاش جمع حاضر محقق نمی‌شد و ما قدردان زحمات همکاران هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما بیمه سلامت را از مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار آغاز کردیم تا به بیمه همگانی و کاهش پرداختی جیب مردم رسیدیم عنوان کرد: مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان که رقم شایسته‌ای بوده با کمک نمایندگان مجلس برای بیماران صعب العلاج کشور تصویب شده تا رسالت خود را در کاهش دغدغه درمان بیماران به خوبی پیش ببریم.

ناصحی با تاکید به اینکه وظیفه ما در خدمت‌رسانی به مردم در ریل مناسبی افتاده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه طرح دارویار به خوبی پیش می‌رود و از این پس یارانه و ارز دارویی به جیب مردم برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت در اجرای نسخ الکترونیک قدم مهمی در کشور برداشته و تلاش ما این است در آینده نزدیک تمام خدمات به صورت الکترونیک ارائه شود یادآور شد: حمایت از بیماران اوتیسم و بخش توانبخشی قدم مهمی است که از سوی بیمه سلامت برداشته شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه باید راهگشا باشیم و فضایی فراهم کنیم که خدمت گیرنده و خدمت دهنده رضایتمندی کامل داشته باشند چرا که این هدف بسیار مهمی است گفت: در بیمه سلامت اقدامات زیادی انجام شده و به دنبال حمایت‌های بیشتر از کارکنان بیمه سلامت نیز هستیم هرچند خدمات جمع حاضر از لحاظ مادی قابل جبران نیست.

وی نظارت‌ها را لازم برشمرد و با بیان اینکه باید نظارت‌ها را بیشتر کنیم تا اگر فردی پوشش بیمه سلامت گرفت دیگر دغدغه درمان نداشته باشد عنوان کرد: مدیریت هزینه‌ها در تامین منابع لازم است و باید هزینه‌ها را در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بهینه و خدمت را افزایش و ارتقا بخشید.

کد خبر: ۱۷۰٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha