۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۶۰ هزار طرح نیمه‌تمام استانی در کشور
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد

۶۰ هزار طرح نیمه‌تمام استانی در کشور

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از وجود ۶۶ هزار طرح نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش بازار، محمدهادی زاهدی وفا در نشست شورای هماهنگی اداره‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان جنوبی گفت: ۶۶ هزارطرح نیمه‌تمام از دولت‌های گذشته در کشور وجود داشته که از این تعداد ۶ هزار طرح ملی و بقیه استانی است.

وی افزود:به همین علت از استان‌ها خواسته شده که برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و میزان پیشرفت طرح‌ها را در حوزه کاری این وزارتخانه را اعلام کنند و مواردی که می‌توان از بخش خصوصی برای تکمیل آن‌ها استفاده کرد، احصا شود.

زاهدی وفا تاکید کرد: با توجه به اهمیت تامین مالی بخش‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آینده نزدیک شاهد ورود جدی‌تر شستا برای سرمایه‌گذاری در استان‌های کشور خواهیم بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌ای برای تعریف طرح‌های جدید جز موارد خاص در کشور نیست و برنامه‌ریزی شده که ظرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل شود.

وی اظهار داشت: دولت مردمی رویکرد نظام را در ارتباط با مردم مطرح کرده است که یه همین علت کار مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید انجام شود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در ادامه سفر به خراسان جنوبی تفاهم‌نامه‌ای با استانداری خراسان جنوبی در ارتباط با چگونگی تشکیل تعاونی‌ها امضا شد و طبق تصمیمی که در زمینه افزایش تعاونی‌ها در سطح کشور گرفته شده و امیدواریم خراسان جنوبی سهم چشمگیری در این زمینه داشته باشد.

زاهدی وفا ادامه داد: در خراسان جنوبی هم طرح‌های نیمه‌تمام وجود دارد که بیشتر آن مربوط به شهرستان‌های بیرجند و قاینات است و به‌طور ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز وارد بیرجند شد و در دومین روز هفته دولت از کارگاه‌های آموزش مهارتی در حوزه برق و الکترونیک بازدید کرد و طرح‌های گازرسانی استان نیز با حضور وی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افتتاح شد.

کد خبر: ۱۷۰٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
      0 0
      برجام ۱۰ روز دیگه امضا بشه پول که بیاد دلار وطلا وخونه به شدت کاهش میابد طرهای استان هم با پول حل میشه