۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
آماده صعود یا سقوط قیمت توکن «گالا» باشید| هر دو سناریو محتمل است
تحلیل بازار رمز ارزها؛

آماده صعود یا سقوط قیمت توکن «گالا» باشید| هر دو سناریو محتمل است

پیش‌بینی قیمت رمز ارز «گالا» به توانایی گاوها برای حفظ سطح ۰.۰۵ دلار به عنوان نقطه حمایت اصلی این توکن بستگی دارد که در بسیاری موارد به عنوان حمایت قوی برای گالا عمل کرده است.

به گزارش بازار، با افزایش ناپایداری در بازار رمزارزها، پیش‌بینی قیمت رمز ارز «گالا» به توانایی گاوها برای حفظ سطح ۰.۰۵ دلار به عنوان نقطه حمایت اصلی این توکن بستگی دارد که در بسیاری موارد به عنوان حمایت قوی برای گالا عمل کرده است.

در حال حاضر، قیمت این توکن پس از رد سفت و سخت از محدوده ۰.۰۷۲ دلار، یک بار دیگر در حال آزمایش حمایت کلیدی خود است. اما به دلیل آزمایش متعدد این سطح طی هفته های گذشته، این حمایت ضعیف شده و احتمال ریزش بیشتر قیمت وجود دارد.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت رمزارز گالا در حدود ۰.۰۵۴ دلار معامله می شود. قیمت از ابتدای هفته تا به امروز کاهش یافته و به نظر می رسد که منطقه ۰.۰۷ دلار به عنوان مقاومت پیش روی تریدرها عمل می کند که عبور از آن نیز کار ساده ای نخواهد بود؛ چراکه قیمت علیرغم تلاش های متعدد نتوانست به بالاتر از آن برسد. از سوی دیگر، رد قیمت بیت کوین از سطح ۲۵ هزار دلار فشار فروش در بازار آلتکوین ها را نیز بیشتر افزایش داد.

پیش بینی قیمت توکن گالا

آماده صعود یا سقوط قیمت توکن «گالا» باشید| هر دو سناریو محتمل است


نگاهی به نمودار قیمت گالا نشان دهنده حرکت قیمت در یک روند جانبی است. قیمت این توکن طی چند ماه گذشته در محدوده معاملاتی ۰.۰۵-۰.۰۷ دلار معامله می شود. شکست این محدوده معاملاتی احتمالاً باعث حرکت قدرتمند خواهد شد که جهت آن البته هنوز مشخص نیست. قیمت در طول این هفته یک بار دیگر حمایت ۰.۰۵ دلاری را آزمایش کرده که نشانه خوبی نیست.

شکست قیمت به زیر سطح ۰.۰۵ دلار، پیش بینی قیمت گالا را بسیار نزولی خواهد کرد که هنوز نمی توان نقطه حمایت بعدی را برای گالا مشخص نمود و باید صبر کرد و منتظر تعیین روند بازار ماند.

کد خبر: ۱۷۰٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha