۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
برپایی میز خدمت در شعبه‌های بانک مسکن
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام می‌شود؛

برپایی میز خدمت در شعبه‌های بانک مسکن

سندگل نظامی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، از راه‌اندازی میز خدمت در شعب بانک مسکن سراسر کشور در هفته دولت به مدت دو هفته خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به اقدامات بانک در هفته دولت، اعلام کرد: با توجه به دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن در خصوص اینکه روسای شعب در واقع خود یک مدیرعامل بوده و توانایی و مهارت رفع مشکلات مشتریان را دارند، لذا هر شعبه بانک در واقع با اختیار کامل می تواند پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان در حوزه فعالیت‌ها و خدمات این بانک باشد.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن ادامه داد: هفته دولت بهترین بهانه برای تسریع و تسهیل این دیدگاه بوده و در این خصوص مدیرعامل بانک مسکن دستورات ویژه‌ای را صادر کرده‌اند.

سندگل نظامی ادامه داد: بنابراین دستورات، مقرر شد به مدت دو هفته در تمامی شعب سراسر کشور میز خدمت با هدف پاسخگویی مسوولان شعب به منظور رسیدگی و رفع مشکلات و مسایل مشتریان بانک برپا شود.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن افزود: بدین منظور اولین بازدید میدانی در راستای نظارت بر اجرای دستور مدیرعامل و در جهت تکریم مشتریان و تسهیل ارایه خدمات بانکی از شعبه مرکزی ورامین و همچنین دو شعبه هفده شهریور و میدان شهدای تهران انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، سندگل نظامی تصریح کرد: لازم به ذکر است در پایان این دو هفته بر اساس عملکرد مدیریت‌های مختلف، شعب برتر هر استان انتخاب شده و به نحوه شایسته‌ای از آنان تقدیر خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۰٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha