۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
رئیس جمهور تاتارستان برای توسعه مراودات تجاری به ایران سفر می‌کند
وزیر صمت تاتارستان:

رئیس جمهور تاتارستان برای توسعه مراودات تجاری به ایران سفر می‌کند

رشت- معاون نخست وزیر و وزیر صنعت و تجارت جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور این کشور به ایران برای بازدید از مناطق اقتصادی و توسعه مراودات تجاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، الگ کوروبچنکو در نشست با استاندار گیلان با اشاره به موضوعات مطرح شده در ارتباط تصویری رییس جمهور تاتارستان با استاندار گیلان در هفته گذشته ، گفت: در سفر امروز هم ترکیبی از مسئولان دولتی ، معاونان وزرا، دستیار ویژه رئیس جمهوری تاتارستان و هیات اقتصادی و تجاری این کشور حضور دارند.

الگ کوروبچنکو از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور تاتارستان به ایران خبر داد و افزود: بازدید از مناطق اقتصادی، برگزاری جلسات تجاری و تصمیم‌گیری برای توسعه مراودات اقتصادی و تجاری و ایجاد بستر سفر رئیس جمهوری تاتارستان از برنامه های بازدید امروز است.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز با بیان اینکه گیلان در شمال ایران و در جنوب دریای خزر واقع شده و از طریق رود ولگا با جمهوری مسلمان نشین تاتارستان به عنوان یکی از مهمترین مناطق روسیه راه آبی دارد، افزود: گیلان از استان های مهم ایران اسلامی در ارتباط با روسیه بوده و بستر آغاز مناسبات اقتصادی و تجاری دو منطقه نیز به خوبی فراهم است.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha