۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
اجرای ۷۵۰ پروژه اجتماع محور در روستاهای مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اجرای ۷۵۰ پروژه اجتماع محور در روستاهای مازندران

ساری- آهنگران، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندارن گفت: ۷۵۰ پروژه اجتماع محور با اشتغال دو هزار و ۲۵۰ نفر امسال در استان اجرا شده است.

محمد آهنگران در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال قبل دو هزار و ۵۰۷ طرح با هفت هزار و ۵۲۱ اشتغال و سرمایه گذاری ۳۷۳ میلیارد تومان در استان اجرا شده است، افزود: سه مجری و تسهیل گران مختلفی در استان فعالیت می کنند.

وی افزود: در سال جاری ۷۵۰ پروژه با اشتغال دو هزار و ۲۵۰ نفر در استان اجرا شد و برای اجرای آن ها ۱۵۶ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اظهار اینکه در حوزه اقتصاد روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: با ایجاد شبکه تسهیل گری مییزان انحراف طرح های اشتغال کاهش چشمگیری یافته است و نباید انحراف از دو درصد بیشتر باشد.

آهنگران با بیان اینکه ۴۱۴ روستای استان تحت پوشش طرح های اجتماع محور قرار گرفتند، افزود: همچنین طرح جهش تولید در دیمزارها با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در دست اقدام است و این طرح درصد در سطح ۳۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی دیم استان اجرا شده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران گفت: بیش از هشت هزار و ۴۸۶ نفر از کشاورزان تاکنون تحت پوشش طرح قرار گرفتند و خدمات خوبی به کشاورزان ارائه و ۳۲۵ روستا تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha