۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
۱۱ هزار میلیارد تومان برای پروژه نیروگاه ملایر تامین اعتبار شد
نماینده مردم ملایر در مجلس:

۱۱ هزار میلیارد تومان برای پروژه نیروگاه ملایر تامین اعتبار شد

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان برای پروژه نیروگاه ملایر تامین اعتبار شده است.

به گزارش بازار؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان همدان برای پروژه‌های نیمه‌تمامی همچون چهار بانده ملایر- سامن، چهاربانده ملایر- آورزمان و راه‌آهن ملایر- همدان اعتبار اختصاص یافت، افزود: راه‌آهن ملایر- همدان برای آینده اقتصادی این شهرستان گره‌گشا است و ملایر به توسعه‌یافتگی بیشتر نزدیک می‌کند.

حجت الاسلام آزادیخواه اخذ ماده ۲۳ برای باند دوم ملایر- خنداب و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر را از دیگر دستاوردهای سفر استانی رئیس جمهور عنوان کرد.

وی حجم سرمایه‌گذاری نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر را در این سفر بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار عنوان و بیان کرد: سوخت این نیروگاه گازی است و حداکثر آبی که نیاز دارد، نصف یک حلقه چاه آب است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه بالای ۱۱ هزار میلیارد تومان برای پروژه نیروگاه ملایر تامین اعتبار شد، گفت: این نیروگاه نیاز به سرمایه‌گذار داشت و در این زمینه با مشکل مواجه شدیم که وزیر نیرو در شورای اداری سفر رئیس جمهور به استان همدان پذیرفت که از منابع وزارتخانه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر را بسازد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: فقط پروژه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در سفر رئیس جمهور به استان همدان از طرف وزارت نیرو به خود اختصاص داد که حجم بالایی از اعتبارات سفر را شامل می‌شود.

کد خبر: ۱۷۰٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha