۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
همکاری سایپا برای تأمین قطعات خودروهای رنو و لادای تولید روسیه

همکاری سایپا برای تأمین قطعات خودروهای رنو و لادای تولید روسیه

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: این گروه مذاکرات خود را برای همکاری مشترک با قطعه سازان اصلی و تأمین کنندگان قطعات تولیدی خودروهای رنو و لادا در سایت‌های تولیدی روسیه آغاز کرد.

به گزارش بازار، برای حضور سایپا در این بازار، مذاکراتی با هیئت‌های متعدد روسی صورت گرفت و توافقاتی در قالب تفاهم نامه مشترک جهت تبادل دانش فنی و امکان استفاده از ظرفیت‌های علمی و آموزشــی دو طرف، امضا شد، ضمن اینکه در سال‌های اخیر قطعات خودرویی مختلفی از جمله رادیاتور، قطعات سیستم تعلیق و قطعات ریخته گری به بازار روسیه صادر شده است.

براساس این گزارش؛ در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو که تا سوم شهریورماه در کشور روسیه ادامه دارد، گروه خودروسازی سایپا به منظور دستیابی به توافقات در این نمایشگاه محصولات شاهین و کوییک را در این بازار مورد مطالعه از حیث جایگاه‌یابی قیمتی در مقایسه با رقبا قرار می‌دهد.

همچنین با توجه به وسعت بازار روسیه و مرز آبی مشترک با این کشور و همچنین نفوذ در بازارهای منطقه اوراسیا، گروه خودروسازی سایپا برنامه ریزی کرده است که سهم بیشتری از بازار روسیه داشته باشد از این رو تولید و صادرات خودرو و قطعات آن، از موضوعاتی است که در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha