۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
ممنوعیت کشت دوم محصولات کشاورزی در همدان/ متخلفان را معرفی کنید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان عنوان کرد:

ممنوعیت کشت دوم محصولات کشاورزی در همدان/ متخلفان را معرفی کنید

همدان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه با جدیت مخالف کشت دوم هستیم، گفت: قطع برق یا آب مزرعه در راستای جلوگیری از کشت دوم مزارع و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش بازار؛ رضا بهراملو با بیان اینکه با جدیت مخالف کشت دوم هستیم، اظهار کرد: ما به عنوان یک مجموعه کشاورزی کشت دوم را ممنوع می‌دانیم چراکه تولید باید پایدار باشد و به طبیعت آسیب وارد نکند.

وی با اشاره به اینکه در راستای مشکلات آبی موجود کشت دوم در استان همدان ممنوع و این موضوع به کشاورزان ابلاغ شده است، افزود: جلسات مکرری بین سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت برق برگزار شده تا راهکار عملی برای برخورد با کشاورزان مختلف ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان عنوان کرد: در راستای جلوگیری از کشت دوم و برخورد با متخلفان قطع برق یا آب مزرعه در دستور کار قرار گرفته است.

بهراملو در ادامه از شناسایی ۱۴۹ مزرعه و کشاورز متخلف در استان همدان خبر داد و گفت: بعد از شناسایی مزارعی که کشت دوم انجام دادند، اقداماتی چون قطع برق و آب انجام می‌شود تا مجموعه کشاورزان استان در جریان جدیت کار قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی متخلفان بر عهده جهاد کشاورزی است و با ارائه جزییات و مختصات مزارع طی نامه رسمی به شرکت آب منطقه‌ای و یا شرکت برق اعلام می‌شود، اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی باید در سالیان طولانی تدوام داشته باشد بنابراین امنیت غذایی پایدار با توجه به شرایط محیطی و نهاده‌ها مدنظر کشاورزان باشد.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha