۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در حوزه برق مازندران
در گفتگو با بازار؛

سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در حوزه برق مازندران

ساری- موسوی، مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان شمار پروژه های برق قابل افتتاح در هفته دولت را ۱۲ پروژه ذکر کرد و گفت: هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مازندران صورت گرفته است.

کوروش موسوی تاکامی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه برق استان صورت گرفته است، بخشی از اعتبارات نقدی و بخشی نیز اعتباری تامین شده است.

وی با عنوان این که پروژه های شاخص در استان گفت: نصب ترانسفورماتور بزرگ قدرت ۳۸۵ مگاواتی با وزن بیش از ۱۰ تن وزن، احداث پست بهشهر، نصف ترانسفورماتور رویان از جمله طرح های مهم و شاخص است.

وی با اظهار این که برای سال آینده در پی آن هستیم ترانسفورماتور ۶۰ مگاولت آمپر به عنوان بزرگترین ترانسفورماتور طراحی و راه اندازی می شود، گفت: در حوزه فوق توزیع بنا داریم بزرگترین ترانسفورماتور را احداث کنیم و سال آینده این طرح در مازندران و گلستان نصب می شود.

موسوی با بیان این که امسال هیچ خاموشی در استان نداشتیم، گفت: برای نظارت بر شبکه ها و سیستم ها از فناوری نوین و پهبادها استفاده می کنیم که می تواند از مقرها و شبکه ها عکسبرداری کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تعارضات محلی و اجتماعی را از جمله موانع فراروی پروژه ها برشمرد و گفت: امیدواریم با کمک استاندار و مسئولان، این مسائل را حل و رفع کنیم.

وی با اشاره به مشاغل دکل بندی بر لزوم بهره گیری از توان دکل بندان در پروژه ها تاکید کرد و گفت: اگر این افراد تغییر شغل دهند، بیشترین ضرر را برق منطقه ای کشور خواهد کرد.

کد خبر: ۱۷۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha