۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
۵۷ روستای صعب العبور زنجان از نعمت گاز برخوردار نیستند
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

۵۷ روستای صعب العبور زنجان از نعمت گاز برخوردار نیستند

زنجان- سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: صعب العبور بودن ۵۷ روستاهایی که از نعمت گاز برخوردار نیستند موجب شده تا این روستاها مشکل گاز داشته باشند.

رحیم سلیمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۰۹ پروژه در هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد، گفت: به ۳۳ واحد صنعتی با ۴ میلیارد و ۷۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبار گازرسانی انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: برای ۱۰۹ پروژه در این هفته ۲۱۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مشترکان گاز در استان زنجان را ۳۸۲ هزار و ۸۳۸ مشترک اعلام کرد و بیان داشت: بخش خانگی شهری ۲۴۲ هزار و ۴۳۶ مصرف کننده و خانگی روستایی ۱۰۷ هزار و ۱۹۸ مصرف کننده است و ۳۰ هزار و ۸۷۸ مشترک در بخش تجاری و ۲۳۲۲ مشترک در بخش صنعتی هستند و گازرسانی به ۴۳ جایگاه سی ان جی انجام می‌شود.

سلیمانی نژاد میزان طلب شرکت گاز استان از مشترکان را ۲۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در بخش خانگی همکاری مشترکان خوب است.

وی افزود: میزان بهره مندی روستاهای استان زنجان از نعمت گاز ۹۱.۲ درصد است و از ۹۱۱ روستای استان زنجان، ۶۳۵ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و از ۲۱ شهر استان زنجان همگی از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۳ نیروگاه و ۱۱ شهرک صنعتی در استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند، ادامه داد: گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دستور کار شرکت گاز است.

سلیمانی نژاد افزود: صعب العبور بودن ۵۷ روستا که از نعمت گاز برخوردار نیستند موجب شده تا این روستاها مشکل گاز داشته باشند.

کد خبر: ۱۷۰٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha