۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
۱۲۰۰ هکتار زمین جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی آماده‌سازی می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۲۰۰ هکتار زمین جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی آماده‌سازی می‌شود

تبریز- پرنیان، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: ۱۲۰۰ هکتار زمین جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی آماده‌سازی می‌شود.

صابر پرنیان در گفتگو با خبرنگار بازار، بزرگ‌ترین مزیت شهرک صنعتی شهرستان اهر را نزدیکی به شهر اهر عنوان کرد و افزود: هزینه حمل‌ونقل در حوزه تولید و صنعت بزرگترین نگرانی تولیدکنندگان است و نزدیکی شهرک صنعتی به اهر، موقعیت استثنایی را به وجود آورده است.

پرنیان بابیان این‌که ۱۲۰۰ هکتار زمین جهت سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در حال آماده‌سازی است، گفت: اجرای فازهای توسعه در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، فرصتی مغتنم برای سرمایه‌گذاری است.

وی بر لزوم سرمایه‌گذاری شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در شهرک صنفی اهر تأکید کرد و یادآور شد: در شهرستان اهر ۵۰ طرح نیمه‌تمام غیر بهره‌برداری داریم، لذا از رؤسای اداره صمت و شهرک صنعتی اهر می‌خواهم تا در بازه زمانی شش ماهه طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان اهر را به اتمام برسانند، چراکه با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام؛ ۱۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۲۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم در اهر ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از صدور مجوز پروانه بهره‌برداری ۱۵ معدن در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با عنایت به قرارگیری شهرستان اهر در کمربند معدنی و صدور پروانه ۱۵ معدن، فعال‌سازی این معادن مورد تأکید است.

پرنیان با اشاره به انتظار ۵۳۰۰ جوان بیکار اهری برای اشتغال خاطرنشان کرد: امکان اشتغال‌زایی برای ۵۳۰۰ بیکار اهری در معادن شهرستان اهر در بازه زمانی کوتاه‌مدت میسر است.

وی از آمادگی سازمان صمت و خانه صنعت و معدن آذربایجان‌شرقی برای احداث خانه صنعت و معدن شهرستان اهر خبر داد و افزود: در صورت آمادگی صنعت‌گران شهرستان اهر، خانه صنعت و معدن و سازمان صمت آذربایجان‌شرقی آماده احداث خانه صنعت و معدن با هدف پیگیری مطالبات بخش تولید و تجارت را در شهرستان اهر است.

کد خبر: ۱۷۰٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha