۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸
تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن روستایی در گلستان| ۶ هزار متقاضی به بانک معرفی شدند
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

تامین ۲۰۰ هکتار زمین برای طرح ملی مسکن روستایی در گلستان| ۶ هزار متقاضی به بانک معرفی شدند

گرگان- حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گلستان طی چهار سال، ۷۰۰ هکتار زمین خالص نیاز داریم که ۲۰۰ هکتار آن تامین شده است‌.

سیدمحمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گلستان طی چهار سال، ۷۰۰ هکتار زمین خالص نیاز داریم که ۲۰۰ هکتار آن تامین شده است‌.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: تامین تسهیلات برای ساخت هفت هزار واحد مسکونی روستایی در سفر دولت مصوب شد که تاکنون ۸۵ درصد پرونده‌های معادل بیش از شش هزار متقاضی به بانک معرفی شده اند.

وی با اشاره به پروژه های هفته دولت، گفت: ۹۱ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۸۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۳ هزار خانوار روستایی از خدمات آن برخوردار خواهند شد.

حسینی ادامه داد: هزار و ۴۱۵ واحد مسکن روستایی هم با پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: ۹۳۳ روستای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی مصوب است که ۳۰۰ روستا بازنگری شده و ۴۰۰ روستا هم نیازمند بازنگری است.

وی گفت: در بخش ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول و بیشتر، سهمیه استان ۱۹۵ واحد بود که با پیگیری‌های انجام شده این تعداد به ۳۰۱ واحد رسید که همه این واحدها کارسازی شده و تسهیلات و کمک بلاعوض دریافت کردند.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha