۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
حمایت از مرغداران با تمام ظرفیت ادامه خواهد داشت
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور:

حمایت از مرغداران با تمام ظرفیت ادامه خواهد داشت

عباسی معروفان، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: تا قبل از ویروس کرونا، افزایش مصرف برای دهه فجر، عید نوروز و ماه رمضان پیش بینی شده بود که ویروس کرونا مصرف معمولی مردم را نیز نزدیک به ۳۷ درصد کاهش داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، معروفان مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، با بیان اینکه مصرف با توجه به جمعیت کشور متغیر است، گفت: میزان مصرف تا پایان سال ۹۸ حدود ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تن مصرف گوشت مرغ در کشور بوده و با توجه به پیک مصرف میزان جوجه ریزی نیز متغیر بوده است و از ۱۱۹ میلیون تن جوجه ریزی در ماه تا ۱۴۰ هزار تن جوجه ریزی داشته ایم. 

حسن عباسی معروفان با بیان اینکه تا قبل از ویروس کرونا، افزایش مصرف برای دهه فجر، عید نوروز و ماه رمضان پیش بینی شده بود، افزود: ویروس کرونا مصرف معمولی مردم را نیز نزدیک به ۳۷ درصد کاهش داد، بنابراین وقتی عرضه زیاد شد و تقاضا کم قیمت مرغ کاهش یافت.

وی با بیان اینکه اولویت خرید شرکت پشتیبانی امور دام مرغداران، بعد تشکل ها و کشتارگاههاست، گفت: بخشنامه های خرید از مرغداران به صورت زنجیره ای است که قیمت را از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان تا ۱۳ هزار تومان به صورت نقدی از تولید کننده خریداری می کنیم و تاکنون نیز معوقه ای در پرداخت ها نداریم.

کد خبر: ۱۶٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha