۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
بخشودگی دیرکرد تسهیلات بانک کشاورزی گلستان در هفته دولت
مدیر عامل بانک کشاورزی گلستان خبر داد؛

بخشودگی دیرکرد تسهیلات بانک کشاورزی گلستان در هفته دولت

گرگان- صیادی، مدیرعامل بانک کشاوری گلستان از بخشودگی پرداخت جرایم دیرکرد تسهیلات بانکی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وحید صیادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت از ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور ماه بخشودگی جرایم دیرکرد برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی گلستان گفت: افراد می توانند با مراجعه به این بانک وضعیت پرداخت تسهیلات خود را بررسی و از این بخشودگی ها بهره مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام بانک کشاورزی آمادگی این را دارد برای تمام کسانی که تا ۲۹ مرداد ماه برای وام ازدواج پرونده تشکیل دادند، به شعب این بانک مراجعه کرده و بدون در نظر گرفتن محدودیت منابع از این تسهیلات بهره مند شوند.

صیادی ایجاد میز خدمت را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد و گفت: میز خدمت در تمامی شعب بانک ها در این ایام دایر است و همکاران ما پاسخگوی مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان خواهند بود.

وی پرداخت تسهیلات دامدار کارت را از دیگر خدمات این بانک برشمرد و تاکید کرد: پرداخت تسهیلات به دامداران در هفته دولت نیز ادامه خواهد داشت و گلستان در پرداخت تسهیلات دامدار کارت رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی در خاتمه متذکر شد: بانک کشاورزی در سال جاری در حوزه پرداخت تسهیلات به بخش های محتلف تولید و کشاورزی عملکرد خوبی داشته و امیدواریم این موفقیت ها در ماه های آتی تداوم داشته باشد.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      بانکهای دیگه چی اونام بخشودگی بزارید