۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
تخصیص هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

تخصیص هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به مازندران

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات مصوب سفر دولت به استان تخصیص یافته است.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به رشد ۲۷ درصدی بودجه عمرانی - استانی میزان آن را دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سفر استانی دولت ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای ۱۷۶ مصوبه درنظر گرفته شده است، افزود: نیمی از آن با استفاده از تسهیلات بانکی، منابع ستاد اجرایی حضرت امام، نهادهای عمومی غیردولتی و غیره است.

وی با اظهار داشت: ۵۰ درصد اعتبارات سفر عمومی و ملی است و کل اعتبارات سفر باید طی سه سال به استان تخصیص یابد که تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر تخصیص یافته است.

وی با عنوان اینکه بیشتر اعتبارات در حوزه راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و غیره است، با اشاره به تشکیل کارگروه بهره وری در استان گفت: برنامه عملیاتی برای تحقق بهره وری و رشد اقتصادی در استان طراحی شده است.

فتح الله پور با تاکید بر تهیه سند آمایش سرزمین و برنامه ریزی برای تامین منابع مالی اظهار داشت: تلاش می کنیم منابع تا موعد مقرر جذب شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha