۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
ایران مالامال از قاسم سلیمانی ها می شود
واکنش بازار و اصناف به ترور شهید سردار«قاسم سلیمانی»

ایران مالامال از قاسم سلیمانی ها می شود

مردان بازار و فعالان صنفی به دنبال ترور کوردلانه سردار«قاسم سلیمانی» به دست آمریکا ک پیام تسلیت صادر کردند وبرتداوم راه سردار تا نابودی استکبار تاکید کردند

به گزارش بازار، اتاق اصناف ایران در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد. در متن پیام تسلیت اتاق اصناف ایران آمده است:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه المرضیه ادخلی فی عبادی والدخلی جنتی

خبر شهادت جانگداز و جانسوز مالک‌اشتر انقلاب اسلامی، سردار قاسم سلیمانی فرماندهی سپاه قدس جمهوری اسلامی به عنوان آخرین تیر ترکش آمریکای جنایت‌کار موجب تاسف و تالم فراوان شد.

لیکن این اقدام جاهلانه نه‌تنها دستاوردی برای نظام سلطه نخواهد داشت، بلکه ایران مالامال از قاسم سلیمانی‌ها خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت غیور ایران اسلامی و خانواده بزرگوار این شهید گرانقدر، به نمایندگی از یکایک فعالان صنفی سراسر کشور اعلام می‌دارم که راه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و کسبه، بازاریان و فعالان صنفی لحظه‌ای از ادامه این راه کوتاه نخواهند آمد.

شهادت آروزی دیرین مجاهدان حق

سازمان بسیج اصناف کشور نیز به مناسبت شهادت سردار پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی به این شرح صادر کرد:

یاایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی

فرمانده معظم کل قوا ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

سلام علیکم

شهادت در راه خدا آرزوی همه مجاهدانی است که عشق به لقاالله آنها را ازخود بیخود کرده و سر از پانشناخته، در میادین نبرد جانفشانی میکنند.

از خیل این مجاهدان، سربازجان برکفتان سردار “سپهبد پاسدارشهیدحاج قاسم سلیمانی” فرمانده نیروی قدس سپاه پاسدران، برجسته ترین چهره هایی است که نه تنهادل ملت رشید ایران بلکه دل میلیونها آزاده جهان را به خود جلب کرده بود و توانست جبهه کفر و نفاق بویژه شجره خبیثه داعش را در هم بکوبد ومحور مقاومت درسراسردنیا را به دست بگیرد.

ضمن تسلیت وتبریک به محضرحضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف)و محضرجنابعالی، اعلام میداریم که تا پای جان برای مبارزه با آمریکای جهانخوار و اذبابش خواهیم ایستاد و منتظر فرمان حضرتعالی برای گرفتن انتقام خون سردارسلیمانی،مهندس ابومهدی المهندس وسایر شهدای مقاومت هستیم.

تداوم راه سردار تا نابودی استکبار

به گزارش بازار، اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیورایران(آوندا)  نیز شهادت سردار والامقام «قاسم سلیمانی» را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت گفت.در متن پیام تسلیت این اتحادیه آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(آیه 23 سوره احزاب)

سردار سرافراز و فداکار و شجاع اسلام،«قاسم سلیمانی»  پس از عمری مجاهدت و فداکاری در حمله بالگردهای امریکایی به مقام رفیع  شهادت نایل آمد و روح بلندش به الگو و امامش سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) پیوست. شهادت این سردار بزرگ و مجاهد نستوه فی سبیل الله و معلم اخلاق را به امان زمان (عج)، مقام معظم رهبری وملت بزرگ ایران تسلیت عرض می نمائیم، بی شک راه او تا نابودی کفر و استکبار جهانی ادامه دارد.

ایستادگی اصناف پای آرمانهای انقلاب

همچنینابراهیم درستی نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران شهادت جانگداز سرلشگر رشید اسلام «قاسم سلیمانی» را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران اعلام نمود جامعه بزرگ اصناف کشور با تمام وجود و قوا پای آرمانهای این شهید والامقام ایستادگی می کنیم و این رذالت جنایتکاران؛ لحظه ای مارا پایمردی و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی سست نخواهد نمود بلکه بیش از پیش آماده شهادت و جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستیم.

کد خبر: ۱٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha