۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
تمام کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها را منحل می‌کنیم
عضو کمیسیون عمران مجلس:

تمام کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها را منحل می‌کنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون با تصویب اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها، تمام کمیسیون‌های مربوط به ماده ۱۰۰ را در یک مدت مشخص منحل می‌کند و اجازه هیچ تخلفی را نخواهد داد.

به گزارش بازار، اقبال شاکری اضافه کرد: تمامی پرونده‌های ناتمام در کمیسیون‌های شهرداری به جز سه مورد استثنا باید تعیین تکلیف شوند و شهرداری‌ها فقط بر اساس طرح تفصیلی‌شان باید مجوز بدهند.

همچنین بر اساس توضیحاتی که آقای شاکری درباره نشست امروز کمیسیون عمران مجلس ارائه داد، نحوه جذب سرمایه گذار در طرح جامع حمل و نقل کشور مشخص شد.

در مصوبه‌ای که کمیسیون عمران داشت، برای حمایت از سرمایه گذاری در حمل و نقل شهری، پس از تصویب طرح اقتصادی سرمایه گذاران، نیمی از «اختلاف قیمت پیشنهادی شهرداری و سرمایه گذار برای بلیت شهروندان» را شهرداری و نیمی دیگر را دولت پرداخت می‌کند.

به علاوه کمیسیون عمران مصوب کرد در حمل و نقل ریلی بین شهرها تمام اختلاف قیمت پیشنهادی دولت و سرمایه گذار را برای بلیت شهروندان، دولت باید پرداخت کند.

برای اجرای این مصوبه، یک صندوق پیش بینی شده تا با منابع مالی مشخص، از تعهدات شهرداری و دولت برای سرمایه‌گذاران حمل و نقل پشتیبانی شود.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha