۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
 اسکنر حرارتی تشخیص کرونا در فرودگاه آبادان نصب شد
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان:

اسکنر حرارتی تشخیص کرونا در فرودگاه آبادان نصب شد

آبادان - مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از نصب و راه اندازی اسکنر حرارتی تشخیص کرونا در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، پروانه سهرابی ظهر پنجشنبه در آئین نصب و راه‌اندازی اسکنر حرارتی تشخیص کرونا در فرودگاه بین‌المللی آبادان اظهار کرد: همانگونه که به مردم آبادان و خرمشهر قول داده بودیم با کمک و همت مسئولان و پیگیری‌هایی که صورت گرفت، امروز این دستگاه در فرودگاه نصب شد.

وی توضیح داد: این دستگاه حرارت بدن را به خوبی تشخیص می‌دهد و افرادی که دارای حرارت بالا هستند، شناسایی و با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می‌شوند تا سلامت آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد. 

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان افزود: قول می‌دهیم همچنان در این شرایط بحرانی کنار شهروندان خرمشهر و آبادان باشیم و همچنین دعا می‌کنیم بیماران سریعتر بهبود یابند.

سهرابی تاکید کرد: دو ماه پیش با فرماندار آبادان و استاندار خوزستان به منظور نصب و راه اندازی دستگاه اسکنر حرارتی در فرودگاه آبادان مکاتبه ای داشتیم و بر اساس آن، دستوری به اداره بهداشت و درمان آبادان داده شد تا از محلی که اعتبار دارند این دستگاه خریداری شود. 

وی با بیان اینکه دانشکده علوم پزشکی آبادان همکاری خوبی برای تهیه و تامین این دستگاه داشت، توضیح داد: امروز با نصب این دوربین حرارتی، شناسایی بیماران دقیق تر می‌شود، مسافران بدون نگرانی تردد می‌کنند و هیچگونه مشکلی بروز پیدا نمی‌کند. 

کد خبر: ۱۶٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha