۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
آغاز ۱۵ طرح اقتصادی و صنعتی در استان بوشهر با اعتبار ۹.۵ میلیارد دلار
استاندار بوشهر خبر داد:

آغاز ۱۵ طرح اقتصادی و صنعتی در استان بوشهر با اعتبار ۹.۵ میلیارد دلار

بوشهر- استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۱۵ طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی در استان بوشهر با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان و ۹.۵ میلیارد دلار خبر داد و گفت: بیشترین سهمیه اشتغال به بومی‌ها تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی قرار دارد و در سال ۱۴۰۱ شاهد رشد شاخص‌ها هستیم.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به طرح‌ها و پروژه‌ها و تلاش برای تکمیل طرح‌های اولویت‌دار مورد تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد و در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: هفته دولت امسال، طرح‌های مهم و کم‌نظیر برای کلنگ زنی و افتتاح در سطح استان داریم که طرح‌های اقتصادی و اشتغال زایی بیشترین سهم را دارند و انتظار داریم رضایت خاطر مردم شریف استان بوشهر را فراهم کند.

محمدی زاده اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۱۵ طرح بزرگ اقتصادی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان و ۹.۵ میلیارد دلار در نقاط مختلف استان بوشهر کلنگ زنی می‌شوند.

وی یادآور شد: این طرح‌ها بیش از ۱۰ هزار شغل جدید برای جوانان بومی استان بوشهر ایجاد می‌کنند که بیشترین سهمیه اشتغال به نیروهای بومی و جوان استان تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر گفت: تعداد ۳۵ طرح بزرگ اقتصادی نیز با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۱۶۹٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      1 0
      سلام رایس جدید تسکو درصدرا بومی های استان رااخراج میکنه وعیر بومی که همشه ی هستند رامیا ره وکسی هم پیگیر نیسه دراستان لطفا پیگیری کنید
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      1 0
      فکر خط آهن بوشهر باشید بندر بدون راه آهن ارزش نداره