۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
طلب پیمانکاران پرداخت شد| گازرسانی به کجور با ۴ پیمانکار
در گفتگو با بازار؛

طلب پیمانکاران پرداخت شد| گازرسانی به کجور با ۴ پیمانکار

ساری- مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: هیچ پیمانکاری تا امروز از این شرکت طلب قبلی ندارد و همه به پولشان رسیده اند.

قاسم مایلی رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که پروژه های گازرسانی در استان شتاب گرفته است، افزود: در حال حاضر هیچ پیمانکاری نمی تواند بگوید طلب قبلی از این شرکت دارد و همه به پولشان رسیدند.

وی با بیان اینکه طرح گازرسانی کجور - ونوش با چهار پیمانکار در دست اقدام است، پیش بینی هزینه طرح را ۸۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: این چهار پیمانکار هر یک با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال فعالیت هستند و پنج پیمانکار نیز از سال آینده هر یک با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در این منطقه فعال می شوند.

وی رانشی بودن مسیرها را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: امسال ۱۰۰ میلیارد تومان برای تثبیت و دیواره سازی مسیرها و زهکشی مسیرها هزینه شده است.

مایلی رستمی کمبود پیمانکار را از دیگر مسائل عنوان کرد و گفت: برای عبور لوله ها با مقاومت مردم، اداره راه و شکایت روبور هستیم و به رغم مشکلات در هفته دولت امسال ۵۶ روستا با ۱۴۰ میلیارد تومان گازدار می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اظهار این که ۱۰۰ درصد هزینه های خرید زمین و نصب ایستگاه ها تامین شده است، افزود: گازرسانی روستاهای کوهستانی به محیط زیست و منابع طبیعی کمک می کند و گازدار شدن هر خانوار از قطع درختان جلوگیری می کند.

کد خبر: ۱۶۹٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha