۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
شرکت ملی گاز به‌دنبال بهره‌گیری از کالای با کیفیت ایرانی است
رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز:

شرکت ملی گاز به‌دنبال بهره‌گیری از کالای با کیفیت ایرانی است

رئیس امور تخصصی بازرگانی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد که اولویت صنعت گاز ایران، بهره‌گیری از کالای باکیفیت ایرانی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید نجفی در نشست تخصصی مسئولان تدارکات و عملیات کالای مناطق ده‌گانه عملیاتی که به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به‌مدت سه روز در تبریز برگزار شد، گفت: ضرورت دارد برای خوداتکایی و ساخت کالای داخلی، با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای پژوهشی، همکاری تنگاتنگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خودکفایی و خوداتکایی در بومی‌سازی قطعات، به‌عنوان الگوی پیشرفت سازمانی ضروری است، بر گسترش و ارتقای دانش و بهره‌گیری از فناوری‌های نو تأکید کرد.

تأمین به‌موقع و کیفی کالا با رویکرد ساخت داخل

حسینعلی اسماعیلی، سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران نیز در این نشست با تأکید بر تأمین به‌موقع و کیفی کالا با رویکرد ساخت داخل، بیان کرد: مؤموریت مدیریت خدمات تدارکات کالا، تأمین به‌موقع، اقتصادی و باکیفیت کالا با رویکرد ساخت داخل است و تاکنون بخش زیادی از تجهیزات و قطعات مختلف مورد نیاز را با همکاری واحدهای پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان، داخلی‌سازی کرده است.

وی نقش متولیان تدارکات کالا را برجسته و مهم دانست و افزود: امور تدارکات کالا در حفظ و نگهداری کالا و تأمین به‌موقع تقاضای واحدها به‌ویژه مناطق عملیاتی همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارها، ایجاد وحدت رویه و انسجام کاری بین مناطق، استفاده بهینه از اموال و دارایی‌ها، استفاده از تجارب همسو با بهبود شرایط و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی مدیریت تدارکات و کالا با هدف ارتقای بهره‌وری و کارایی دانست.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هم پایداری، انتقال بهینه و ایمن گاز را رسالت مهم این منطقه اعلام کرد و گفت: منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در سایه تعامل و مشارکت همه همکاران، گام‌های بزرگی با هدف خودکفایی و خوداتکایی در ساخت کالاها و قطعات راهبردی مورد نیاز خود برداشته و در این مسیر، بالا بردن کیفیت در حد استانداردهای ملی و جهانی، استفاده حداکثری از امکانات داخل و صرفه‌جویی ارزی و ریالی را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha