۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
هند به بزرگترین اقتصاد دیجیتال جهان تبدیل خواهد شد!
مدیرعامل مستر کارت:

هند به بزرگترین اقتصاد دیجیتال جهان تبدیل خواهد شد!

مدیرعامل شرکت بزرگ «مستر کارت» در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان بی سی اعلام کرد که به اعتقاد وی، هند پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به بزرگترین اقتصاد دیجیتال جهان را دارد.

به گزارش بازار، مدیرعامل شرکت بزرگ «مستر کارت» در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان بی سی اعلام کرد که به اعتقاد وی، هند پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به بزرگترین اقتصاد دیجیتال جهان را دارد و او حاضر است روی این موضوع شرط ببندد!

بر اساس این گزارش، «میباخ» در نخستین بازدید خود از هند پس از انتصاب به عنوان مدیر عاملی مستر کارت گفت: آنچه من امروز از نگاه تجاری خود دیدم این است که اقتصاد دیجیتال و شرایط رشد آن در هند و همچنین نرخ رشد سامانه های پرداخت یکپارچه (مانند مستر کارت) در این کشور، به شدت در حال رشد است.

وی افزود: از دید من و شرکتم، آنچه در اینجا (هند) در حال رخ دادن است، بسیار مهیج به نظر می رسد.

میباخ در ادامه سخنان خود اضافه کرد که مدل های تجاری جدید مسترکارت با مدل رشد اقتصادی هند کاملا همخوانی داشته و اقتصاد دیجیتال این کشور می توتاند کمک شایانی به توسعه فعالیت های شرکت مستر کارت نماید.

مدیر عامل مستر کارت تاکید کرد: باید به این فکر کرد و همچنین دید مسترکارت چه کارهای دیگری می تواند انجام دهد تا تجارت خود را در مشارکت با فین تک و سایر شرکت هایی که از این فناوری ها در هند استفاده می کنند، توسعه دهد.

کد خبر: ۱۶۹٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha