۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری گوگل در صنعت ارزهای دیجیتال
شرکت تحقیقاتی بلاک دیتا خبر داد؛

سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری گوگل در صنعت ارزهای دیجیتال

شرکت تحقیقات بلاکچین هلندی «بلاک دیتا» با انتشار گزارشی از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت آلفابت یعنی مالک گوگل در صنعت ارزهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت تحقیقات بلاکچین هلندی «بلاک دیتا» با انتشار گزارشی از سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت آلفابت یعنی مالک گوگل در صنعت ارزهای دیجیتال خبر داد.

بر اساس این گزارش، بلاک دیتا مدعی شده که این سرمایه گذاری بین سپتامبر ۲۰۲۱ الی ژوئن ۲۰۲۲ در چهار پلتفرم رمرزارزی فایر بلاکز، دپر لبز، ولتاژ و گروه دیجیتال کارنسی انجام شده است.

همچنین گفته می شود آلفابت بزرگترین شرکت فعال در صنعت آی تی بوده که تاکنون تا این حجم سرمایه گذاری روی پروژه های بلاکچینی انجام داده است.

با اینحال، بلاک دیتا از شرکت های بزرگ دیگری در کنار آلفابت نام برده که سرمایه گذاری های هنگفتی روی صنعت دارایی های دیجیتال و وب ۳ انجام داده اند که از جمله می توان به بلک راک، مایکروسافت، تنسنت و سامسونگ اشاره کرد.

همچنین گفته می شود در میان بزرگان صنعت بانکداری نیز مورگان استنلی ببیشترین سرمایه گذاری را روی پروژه های بلاکچینی به ویژه متاورس انجام داده است.

به گفته بلاک دیتا، از میان شرکت های نامبرده، بلک راک به تنهایی بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در صنعت دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

این شرکت تحقیقاتی اعلام کرده که این اطلاعات را از پیگیری و تحقیق در خصوص ۴۰ شرکت بزرگ جهان بین سپتامبر ۲۰۲۱ و ژوئن ۲۰۲۲ به دست آمده و بر اساس آمار به دست آمده، شرکت های بزرگ جهان بیش از ۶ میلیارد دلار در صنعت بلاکچین و دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. این میزان سرمایه گذاری روی ۶۱ پروژه بلاکچینی انجام شده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha