۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

اینکه برای جشن نامزدی چه هدیه‌ای بخرید تماما به این موضوغ بستگی دارد که شما چه نسبتی با عروس و داماد دارید.

به گزارش بازار، اینکه برای جشن نامزدی چه هدیه‌ای بخرید تماما به این موضوغ بستگی دارد که شما چه نسبتی با عروس و داماد دارید. همانطور که می‌دانید معمولا اقوام نزدیک به خریدن طلا و جواهر برای عروس خانوم و لباس و ساعت برای آقا داماد بسنده می‌کنند. اما اگر شما از اقوام درجه اول آنها نباشید و یا اینکه از اقوام نزدیکی هستید که دلتان می‌خواهد تغییری در این شیوه ایجاد کرده و چیزی متفاوت‌تر و جدید برای آنها تهیه نمایید، قضیه جالب می‌شود، زیرا انتخاب‌های جذاب و خاص زیادی پیش روی شماست. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا شما را با انواع هدایای خلاقانه، جدید، متفاوت و البته مناسب آشنا کرده و فروشگاهی معتبر و کاردرست را در این زمینه به شما معرفی نماییم.

انواع هدایای خاص برای جشن نامزدی

همانطور که می‌دانید انتخاب چیزی بعنوان هدیه جشن نامزدی همیشه یکسری اقلام مشخص را شامل می‌شده است. اما بیایید هدایایی که همیشه برای جشن‌های نامزدی خریداری می‌کردید را فراموش کرده و با کمی سنت‌شکنی، به سراغ چیزهایی بروید که بیشتر از هدایای معمول، زوج‌ها را خوشحال کرده و خاطرات خوبی را برایشان می‌سازد. در واقع در بخش زیر شما با لیستی از هدایای معمول روبرو نشده و گزینه‌های منحصربه‌فرد و جالبی را خواهید دید. علاوه‌برآن، لازم به ذکر است که فروشگاه‌های کمی این وسایل را ارائه داده و حتی شاید مجبور باشید بعضی از آنها را سفارشی تهیه کنید. در هر صورت، به خواندن ادامه دهید تا آن چیز خاصی که به دنبالش بودید را پیدا نمایید.

بالبینگ چهره

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

از دیگر گزینه‌های خوب و ویژه‌ای که می‌توانید بعنوان هدیه برای زوج‌های جوان خریداری کرده و در جشن نامزدی‌شان به آنها هدیه دهید بالبینگ‌ها هستند. بالبینگ‌ها در واقع همان چراغ‌خواب‌های درخشنده سه‌بعدی بوده که از عکس یا تصویر موردعلاقه افراد برای حک شدن روی شیشه پلکسی و نشکن آنها استفاده می‌شود.

بالبینگ چهره در طرح‌هایی چون رزبالبینگ و بالبینگ دیواری ساخته شده و علاوه‌برآن می‌توانند امکانات ویژه‌ای چون قابلیت اتصال به فلش مموری و پخش موسیقی توسط اسپیکر را به خوبی ارائه دهند. خرید بالبینگ چهره بعنوان هدیه جشن نامزدی نه تنها بسیار هوشمندانه است بلکه می‌تواند هر زوج جوانی را از دیدن عکس‌شان در قالب یک وسیله دکوری و تزییناتی بسیار خوشحال نماید.

گیفت باکس نامزدی

تهیه یک باکس هدیه ویژه که با دستان خودتان طراحی و کاستومایز شده است می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به عروس و داماد باشد. هرچند که انواع متنوعی از این باکس‌های شیک و زیبا بصورت آماده وجود دارند اما شما خودتان نیز می‌توانید با هزینه‌ای کم و صرف کمی ذوق و سلیقه آنها را آماده کنید. برای محتویات داخل این باکس‌ها نیز می‌توانید از مواد و وسایل مختلفی بهره ببرید. برای مثال می‌توانید داخل باکس را با یک شمع ظرفی معطر، یک گلدان کوچک با گل کاکتوس، یک فندک کلاسیک و یک چشم‌زخم یا چیزی شبیه به آن بعنوان دکوری پر کنید. علاوه‌برآن می‌توانید از یک کارت کوچک برای عرض تبریک و نوشته‌ای جهت تشکر از دعوت‌شان بهره ببرید.

کلندر روزشمار معکوس

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

تقویم روزشمار معکوس، ‌هدیه‌ای ویژه و البته مخصوص دوران نامزدی است که از روز نامزدی تا روز عروسی را بصورت معکوس شمارش می‌کند. این وسیله که معمولا از چوب ساخته می‌شود برای افرادی که به تازگی نامزد شده‌اند کاربردی و سرگرم‌کننده است. تقویم روزشمار نه برقی است و نه گران‌قیمت، اتفاقا وسیله ساده‌ای است که کارش تنها شمارش معکوس بوده و لذت بسیاری برای زوج‌ها به همراه دارد. این وسیله از بلوک‌هایی تشکیل شده که نیاز به بروزرسانی روزانه دارند.

تصورش هم هیجان‌انگیز است که افراد مجبور هستند هر روز صبح وقتی که از خواب بیدار می‌شوند، قبل از انجام هر کاری این بلوک‌ها را تا روز عروسی خود مرتب کرده و روزشماری تا آن روز را پیوسته پیگیری کنند. تقریبا با خرید این هدیه با یک تیر، دو نشان را هدف قرار داده‌اید. هم وسیله‌ای کاربردی برایشان خریده‌اید که تا روز عروسی‌ همراه آنهاست و با آن روزهای شیرین دوران نامزدی تا عروسی را می‌شمارند و هم وسیله‌ای است که کار با آن برایشان به یک سرگرمی تبدیل می‌شود.

قفسه‌ نگهدارنده یادگاری

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

این قفسه‌های کوچک و تزییناتی که معمولا از جنس چوب، مقوا یا پلاستیک ساخته می‌شوند، دارای کشوهای متعددی برای نگهداری انواع یادگاری‌های ریز و درشت هستند. در واقع از آنجاییکه جشن نامزدی و مدت زمان نامزدی تا عروسی، بسیار برای عروس و داماد شیرین بوده و تمایل دارند هر هدیه ریز و درشتی که از دیگران دریافت می‌کنند یا خصوصا هدایایی که برای یکدیگر می‌خرند را در جایی ایمن برای مدت طولانی به یادگار نگه دارند، این قفسه‌های کوچک و رومیزی بسیار به کار می‌آیند. این قفسه‌های شیک مخصوص نگه‌داری کادو، که از آنها با عنوان کتابخانه یادگاری‌ها نیز یاد می‌شود، تنها برای نگه‌داری جواهرات به کار نرفته و چیزهایی مانند جعبه‌های کادو و گل‌های خشک‌شده نیز نگه‌داری و ذخیره می‌شوند.

ژورنال آرزوها

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

همانطور که گفتیم ما تصمیم داریم هدایایی را به کسانی که به تازگی نامزد کرده‌اند هدیه دهیم که علاه‌بر تازگی، به شدت به کار آنها آمده و ذوق‌زده‌شان کند. دفتر یا ژورنال آرزوها، البته برای هر کسی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما این ژورنال با دیزاین زیبایی که دارد برای زوج‌های جوان نیز بصورت سفارشی شده به فروش می‌رسد.

اینکه در ابتدای شروع زندگی و از زمان نامزدی، زوج‌ها از این ژورنال برای برنامه‌ریزی و ثبت خواسته‌ها، اهداف، آروزها و حتی تجسم خانه رویایی و سفرهایی که قرار است بروند استفاده می‌کنند بسیار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش است. در واقع شما با خرید یکی از این ژورنال‌های زیبا، یک هدیه ساده اما بسیار هوشمندانه را برای زوج‌ها تهیه کرده‌اید. زیرا این ژورنال‌ها فراتر از دفترهای برنامه‌ریزی معمولی عمل کرده و باعث می‌شوند زوج‌ها شروع به برنامه‌ریزی برای ماجراجویی‌های آینده نمایند.

پیش‌دستی دکوری

برای جشن نامزدی چه هدیه ای بگیرم؟

چندی است که پیش‌دستی‌های دکوری و دیواری بسیار بین مردم محبوب شده‌اند. این پیش‌دستی‌ها یا بشقاب‌ها معمولا اندازه بزرگی نداشته و به دلیلی زیبایی منحصربه‌فردی که دارند فقط برای تزیین روی دیوار نصب شده و یا در قفسه‌ای شیشه‌ای در معرض دید قرار می‌گیرند. این پیش‌دستی‌های خاص عموما دست‌ساز بوده و روی آنها از طرح‌های شاد همراه با حرف اول نام عروس و داماد استفاده می‌شود.

هرچند شاید بعضی دوست داشته باشند از این پیش‌دستی‌ها برای خوردن استفاده کنند اما همانطور که اشاره کردیم این ظرف‌های زیبا، تنها نقش تزیینی و دکوری داشته و برای نصب روی دیوار یا فیکس کردن روی پیش‌بخاری مناسب‌تر هستند. سعی کنید این پیش‌دستی‌های بی‌نظیر را با رنگ سفید و طلایی که جلوه‌ای براق‌تر و درخشنده و مناسب زوج‌های جوان دارد به همراه طرح ساده‌ای که موردعلاقه آنهاست انتخاب یا سفارش دهید.

هدیه‌هایی خاص و زیبا با فروشگاه آسمان رسا

اینکه مثل همیشه هدایایی مثل ادکلن و ساعت برای جشن نامزدی افراد تهیه کنید، کار معمول و قابل انتظاری است. اما بیایید چیزی متفاوت‌تر از همیشه برای زوج‌های جوان تهیه کرده، که برایشان نه تنها هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی باشد بلکه کاربردی و لذت‌بخش نیز باشد.

بدین منظور فروشگاه آسمان رسا بعنوان یکی از برترین فروشگاه‌های بالبینگ چهره، در این عرصه پیش‌قدم بوده و باکیفیت‌ترین بالبینگ‌ها را با مواد اولیه مرغوب، طراحی و تولید می‌کند. بدین ترتیب شما از هم‌اکنون می‌توانید انواع بالبینگ را با اطمینان از سلامت و اصالت کالا و تضمین کیفیت مواد به کار رفته در آن، از فروشگاه معتبر آسمان رسا سفارش داده و برای جشن نامزدی، همه را شگفت‌زده کنید.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha