۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
قرارداد ۷۲ میلیارد تومانی دلایل تقاضای بالای فاراک
بررسی نوسان مثبت برخی نمادها در بازار منفی نشان داد؛

قرارداد ۷۲ میلیارد تومانی دلایل تقاضای بالای فاراک

شرکت ماشین سازی اراک قراردادی با شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) منعقد کرده که بر اساس پیمان مذکور مبلغ کل قرارداد ۷۲.۶ میلیارد تومان در مدت اجرای ۱۱ ماهه درآمد خواهد داشت.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ماشین سازی اراک با نماد فاراک قراردادی با شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) منعقد کرده که بر اساس پیمان مذکور مبلغ کل قرارداد ۷۲.۶ میلیارد تومان در مدت اجرای ۱۱ ماهه درآمد خواهد داشت. موضوع قرارداد، تأمین تجهیزات مورد نیاز، سازه فلزی و احیاء کوره در محل اجرای پروژه شهرستان اقلید در استان فارس است. قرار است ۴۰ درصد مبلغ کل قرارداد به صورت پیش پرداخت بوده که در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی به این شرکت پرداخت می شود.

فاراک واحد صنعتی است که با رویکرد توسعه گری و مدیریت فراگیر شبکه ارزش شامل فرایندهای تامین مالی، مهندسی، تامین، تولید، نصب و راه اندازی و ارائه خدمات پشتیبانی مرتبط با طرح ها و مجتمع های بزرگ صنعتی، کارخانجات و تجهیزات در قالب EPC و یا EPCF و ارائه خدمات بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی صنایع، توانایی انجام پروژه های بزرگ ملی و بین المللی را دارا و با تولید ۷۷ نوع محصول متنوع در حوزه های؛ صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، ریخته گری آلیاژی و آهنگری، نیروگاه ها و انرژی های تجدید پذیر و پل، سازه های فلزی و تاسیسات بندری فعالیت دارد و این روزها به دلیل اینکه قیمت آن به کف رسیده و احتمالا پیش بینی سود به دلیل اجرای برجام با تقاضای بالای روبرو شده است.

کد خبر: ۱۶۹٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha