۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
قطعی برق شهرک های صنعتی استان در روز معین | واحدهای تولید جمعه کاری داشته باشند
مدیرعامل توزیع نیروی برق گلستان:

قطعی برق شهرک های صنعتی استان در روز معین | واحدهای تولید جمعه کاری داشته باشند

گرگان-موسوی، مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان بااشاره به قطعی یکروزه برق شهرک های صنعتی، گفت: واحدهای تولیدی برای جبران می توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه که بار مصرفی کمتر است، به راحتی مشغول باشند.

احمدی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن یادآوری اینکه برنامه تعیین شده برای قطعی برق شهرک های صنعتی وجود دارد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی می توانند جبران یک روز تعطیلی را در روزهای پنجشنبه و جمعه که بار مصرفی برق کمتر است، داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: قطعی برق در شهرک های صنعتی از قبل تعیین شده و به جز روزهای هماهنگ شده، قطعی برق نداریم مگر اینکه در مقطعی بسیار محدود آن هم به دلیل تعمیرات باشد.

به گفته وی، زمانی که شرایط مصرف برق در کشور بحرانی می شود از صنایع استان خواستیم تا به مقدار امکان، مصرف را کاهش دهند اما در شرایط عادی شرکت توزیع برق گلستان، قطعی خاصی به جز روزهای هماهنگ شده در این زمینه نداشته است.

موسوی با تاکید بر اینکه در سال جاری شرکت توزیع برق استان سیار با برنامه در زمینه قطعی برق پیش رفته، افزود: مشکل قطعی برق بدون هماهنگی از قبل در نواحی صنعتی، امسال بسیار کاهش یافت.

وی با بیان این مساله که بنا نیست تولید به مخاطره بیافتد، تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه بار مصرفی برق در سطح کشور کمتر است بنابراین این شرایط برای صنعت فراهم است تا در این ایام جبران یک روز تعطیلی و قطعی برق در هفته را داشته باشند.

موسوی پایداری برق را وظیفه شرکت توزیع برق دانست و اضافه کرد: با اینحال در سال گذشته برق شهرک های صنعتی، روزی شش ساعت و بدون برنامه قطع می شد .

وی با بیان اینکه قطعی برق در یک روز از هفته شامل همه واحدهای صنعتی می شود، تاکید کرد: واحد تولیدی خارج از شهرک های صنعتی نیز هفته ای یک روز قطعی برق دارند و تنها در برخی واحدها مانند کشتارگاه که با رزق مردم مرتبط است به دلیل شرایط خاص آن، مستثنی هستند اما در خصوص دیگر نواحی صنعتی قطعی برق را در یک روز خاص داریم.

کد خبر: ۱۶۹٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha