۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
فروش ۱۲ هزار تن خرمای دشتستان در فروشگاه شهروند و میادین شهرداری تهران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فروش ۱۲ هزار تن خرمای دشتستان در فروشگاه شهروند و میادین شهرداری تهران

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از فروش ۲ هزار تن خرمای دشتستان در فروشگاه شهروند و ۱۰ هزار تن خرما نیز در میادین شهرداری تهران خبر داد.

ابراهیم رضایی در حاشیه نشست با باغداران و تولیدکنندگان خرما در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال تمام توان و ظرفیت موجود را برای تثبیت قیمت خرما و بهبود وضعیت معیشتی نخلداران و تولیدکنندگان خرما به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران و اتاق بازرگانی و وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت خارجه و سایر مدیران مرتبط را برای صادرات خرما، دور یک‌میز در دشتستان جمع کردیم و تصمیمات ارزنده‌ای گرفته شد که باید اجرایی و عملیاتی شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با مجموعه شهرداری تهران نیز مذاکرات خوبی انجام شده که با نظر مساعد جناب زاکانی شهردار تهران، توافقات خوبی حاصل شده که به عقد قرارداد نیز منتهی شده است.

رضایی یادآور شد: با مذاکرات صورت گرفته، نماینده فروشگاه‌های شهروند، قرارداد خرید حدود ۲ هزار تن خرمای دشتستان را با تجار و شرکت‌های بسته‌بندی خرما در دشتستان منعقد کردند.

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای آینده، نماینده میادین شهرداری تهران برای انعقاد قرارداد حدود۱۰ هزار تن خرمای کبکاب دشتستان به این شهرستان سفر کرده و با تجار در زمینه خرمای بسته‌بندی شده قرارداد می‌بندد.

کد خبر: ۱۶۹٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha