۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مشترکین کم مصرف برق صنعتی در زنجان ۴ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

مشترکین کم مصرف برق صنعتی در زنجان ۴ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند

زنجان - مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: طی سال گذشته مشترکان کم مصرف صنعتی در استان چهار میلیارد تومان پاداش دریافت کردند.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، به دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز صنعت برق اشاره کرد و گفت: صنعت برق نقش زیر بنایی در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دارد. 

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یاد آورشد: صنعت برق عامل کلیدی در توسعه صنعتی  است و در جهت حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تلاش صنعت برق دوچندان شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، تعداد مشترکان برق استان را بیش از ۴۵۶ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت برق استفاده می کنند. 

علیزاده تاکید کرد: ۸۹۴ روستا از مجموع ۹۱۴ روستای استان و سه روستا با بهره مندی از انرژی خورشیدی و درکل تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند. 

وی طول شبکه توزیع برق استان زنجان را بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: در این میان تعداد ۱۰ هزار پست برق با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ مگاولت‌آمپر برق بیش از ۴۵۶ هزار مشترک برق را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تصریح کرد:  در راستای کسب رضایت مشترکان سه شاخصه مهم در چشم انداز استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان وجود دارد، رساندن میانگین خاموشی هر مشترک در سال به ۱۴۰ دقیقه، حذف مراجعه حضوری متقاضیان و مشترکان با استفاده از فناوری‌های نوین و کاهش تلفات انرژی برق به کمتر ازچهار درصد، هدف‌گذاری شده است. 

علیزاده بر رعایت درست بهینه برق در استان تاکید کرد و گفت: همانند سال های گذشته بسته های تشویقی قابل توجهی  به مشترکان کم مصرف در استان پیش بینی شده است.

وی افزود: در سال گذشته به صنایعی که در ساعات اوج مصرف برق، همکاری خوبی با شرکت توزیع نیروی برق داشتند بیش از چهار میلیارد تومان پاداش پرداخت شد.

کد خبر: ۱۶٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha