۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
۴۰۰میلیارد تومان پول مردم همچنان دست ایرلاینهاست
عضو کمیسیون عمران مجلس:

۴۰۰میلیارد تومان پول مردم همچنان دست ایرلاینهاست

شهریاری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: عدم بازگرداندن هزینه خرید بلیط پروازهای هوایی کنسل شده به مردم توسط ایرلاین ها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، زیرا دولت اعلام کرده بود که شرکت های هواپیمایی باید پول پرداخت شده مردم را بازگرداند.

به گزارش بازار، سیدکمال الدین شهریاری عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از عدم تسویه بدهی سفرهای کنسل‌شده مسافران پروازهای هوایی توسط ایرلاین های داخلی، گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، ۴۰۰ میلیارد تومان از پول مردم در حساب‌های شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی است.

ایرلاین ها باید هزینه های پرداختی توسط مسافران را به صورت کامل و بدون دریافت خسارت عودت دهند

نماینده مردم دشتی  تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور حتم مردم به هیچ وجه مسئول متوقف شدن پروازهای هوایی نیستند و دولت برای مدیریت و مقابله با شیوع بیماری کرونا نسبت به توقف پروازها دستور داد، از این رو ایرلاین ها باید هزینه های پرداختی توسط مسافران را به صورت کامل و بدون دریافت خسارت عدوت دهند.

عدم بازگرداندن هزینه های خرید بلیط هواپیما به مردم توسط ایرلاین ها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست

شهریاری افزود: عدم بازگرداندن هزینه های خرید بلیط پروازهای هوایی کنسل شده به مردم توسط ایرلاین ها به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و قطعا این مسائل تخلف قانونی محسوب می شود، زیرا دولت اعلام کرده بود که شرکت های هواپیمایی باید پول پرداخت شده مردم را بازگرداند.

وی گفت: در شرایط کنونی مردم جزء رسید پرداخت هزینه برای خرید بلیط پروازهای هوایی، هیچ اهرم و سندی ندارند، حال اگر قرار باشد که شکایت مردم در دادگاه ها مورد بررسی قرار گیرد، این روند چندین ماه به طول انجام خواهد کشید.

لزوم ورود دستگاه قضا به پرونده عدم تسویه بدهی سفرهای کنسل‌شده مسافران پروازهای هوایی

عضو کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم ورود دستگاه قضا به پرونده عدم تسویه بدهی سفرهای کنسل‌شده مسافران پروازهای هوایی تأکید کرد و گفت: قوه قضائیه باید یک شعبه خاص را برای بررسی شکایت مسافران اختصاص دهد تا مردم هر چه سریع تر به حقوق خود برسند.

کد خبر: ۱۶٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha