۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
تعارفی با مدیران پشت میزی گلستان نداریم
استاندار گلستان:

تعارفی با مدیران پشت میزی گلستان نداریم

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان گفت: مدیران باید قدرت ریسک و اخذ تصمیم های بزرگ برای ساختن گلستان داشته و با مدیران پشت میزی تعارفی نداریم.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید درون کار قرار بگیرند و باید روال کار قبلی خود را تغییر دهند.

استاندار گلستان افزود: مدیر شرکت شهرک های صنعتی گلستان باید تلاش بیشتری در خصوص رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آق قلا که قدیمی ترین و پویاترین شهرک گلستان است، انجام دهد.

زنگانه با بیان اینکه به دلیل نبودن تلاش در بین مدیران قدرت ریسک آن ها پایین آمده است، تصریح کرد: به همه مدیران اخطار داده ایم که باید تحرک بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیاری از شهرک های صنعتی استان گلستان در جوار زمین های کشاورزی قرار گرفته است که بسیار مرغوب هستند و این جانمایی از ابتدا اشتباه بوده است.

زنگانه تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را فعال کنیم و بسیاری از این واحدها سالیان سال است که فعالیتی ندارند و ظرفیت را برای واحدهای دیگر هم اشغال کرده اند.

استاندار گلستان با اشاره به گزارش های منتشر شده خبرگزاری بازار با موضوع مشکلات زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان گلستان و مصاحبه با تولید کننده ها افزود: شما خبرنگاران باید این مطالبه گری را ادامه دهید و مسائل و مشکلات را به گوش ما برسانید.

کد خبر: ۱۶۸٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha