۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت برای رونق کسب و کار اصحاب رسانه استان بوشهر| جیب پرپول خبرنگاران
معاون استاندار بوشهر خبر داد:

پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت برای رونق کسب و کار اصحاب رسانه استان بوشهر| جیب پرپول خبرنگاران

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای رونق کسب و کار اصحاب رسانه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین سه شنبه شب در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران قشر تاثیرگذار جامعه هستند و حمایت از این عزیزان امری لازم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر، با تشکر از همکاری و تعامل رسانه‌ها برای پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصادی یادآور شد: بخش‌های اقتصادی استان از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی و معرفی محصولات خود استفاده کنند.

باستین با بیان اینکه تعامل بخش‌های اقتصادی با رسانه‌ها باعث کمک به اقتصاد استان و تقویت رسانه‌ها می‌شود خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان و بخش خصوصی با بهره گیری مناسب از ظرفیت رسانه‌ها و خبرنگاران و حمایت از اقتصاد رسانه، نسبت به معرفی کارهای خود اهتمام ورزند.

وی ظرفیت قوی رسانه‌ای و حضور افراد و خبرنگاران توانمند و متعهد در رسانه‌های استان را زمینه‌ای مناسب برای توسعه همه جانبه بویژه رونق و توسعه اقتصادی دانست و گفت: رسانه‌ها یاور مدیران در اجرای سیاست‌های دولت و زبان گویای جامعه هستند.

معاون استاندار بوشهر تقویت فرهنگ سرمایه گذاری، کارآفرینی و تولید را ضروری دانست و رسانه‌ها را برای تحقق این مهم اثر گذار خواند.

باستین در ادامه به تهاجم تلفیقی دشمنان اشاره و تحریم اقتصادی را از برنامه‌های ملموس استکبار جهانی برای فشار بر مردم ایران ذکر کرد و گفت: تاکید رهبر فرزانه انقلاب همواره بر اتکا به ظرفیت‌های داخلی و رونق اقتصادی بوده و سیاست "دولت مردمی ایران قوی" نیز توجه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت داخلی کشور برای حل مشکلات موجود در زمینه معیشت مردم است.

معاون استاندار بوشهر در این نشست، تجهیز ساختمان جدید خانه مطبوعات استان و پرداخت تسهیلات کم بهره رونق کسب و کار برای خبرنگاران را مژده داد و گفت: کمک به رسانه‌ها کمک به توسعه استان است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد پویایی رسانه‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۶۸٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha