۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
مهندسی معکوس ۵ هزار قطعه نیروگاهی در نکا
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مهندسی معکوس ۵ هزار قطعه نیروگاهی در نکا

نکا- تازیکی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا از بومی سازی بیش از پنج هزار قطعه نیروگاهی سال جاری با همت مختصصان و شرکت های دانش بنیان از طریق مهندسی معکوس خبر داد.

حسینعلی تازیکی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۱۹۵ قطعه نیروگاهی با مشارکت و تلاش متخصصان نیروگاه شهیدسلیمی نکا و شرکت های دانش بنیان بومی سازی و بازسازی شد.

وی افزود: متخصصان نیروگاه شهید سلیمی در شرایط سخت و طاقت فرسای تابستان ضمن تولید انرژی حیاتی برق برای آسایش هموطنان توانستند با تلاش، پیگیری و تکیه بر همت سازندگان داخلی و شرکتهای دانش بنیان با بومی سازی و بازسازی قطعات گام موثری برای تامین قطعه های مورد نیاز واحدهای این نیروگاه بردارند که این امر موجب پایداری و تقویت واحدهای تولید برق در نیروگاه شد.

تازیکی مجموع قطعه های ساخت داخل و بازسازی شده امسال راپنج هزار و ۱۹۵ قطعه اعلام کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد قطعات مذکور از طریق مهندسی معکوس بومی سازی شده ومابقی این قطعات در نیروگاه بازسازی شدند که از این رو ۱۴۲ نوع قطعه از ابتدای امسال تاکنون بومی سازی شده است.

ی افزود: طی ۱۰ سال گذشته و از زمان تحریم های ظالمانه تاکنون بیش از دو هزار نوع و بالغ بر ۸۰ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور بومی سازی شده است.

کد خبر: ۱۶۸٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha