۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

نوسازی و تغییرات تازه در آشپزخانه، همیشه باعث افزایش انرژی و انگیزه در روحیه آشپز و همچنین سایر اعضای خانه می‌شود.

به گزارش بازار، نوسازی و تغییرات تازه در آشپزخانه، همیشه باعث افزایش انرژی و انگیزه در روحیه آشپز و همچنین سایر اعضای خانه می‌شود. مخصوصاً اگر بنا باشد یک اجاق‌گاز سنتی یا اصطلاحاً اجاق‌گاز مبله به یک گاز صفحه‌ای خوش‌نما تبدیل شود. ازآنجایی‌که اجاق‌گاز یکی از سه ستون اصلی هر آشپزخانه‌ای به شمار می‌رود، انتخاب هوشمندانه یک محصول مدرن ملی که جایگزین مناسب نمونه کلاسیک باشد، تأثیر چشمگیری بر کیفیت آشپزی شما می‌گذارد. با این اوصاف آشنایی با انواع بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی، اولین و مهم‌ترین گام برای خرید یک محصول مناسب است.

چرا خرید بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی هوشمندانه است؟

این‌طور به نظر می‌رسد که محصولات خارجی (وارداتی) همچنان محبوبیت و کارکرد بالاتری دارند. انکار این واقعیت غیرممکن است. اما وقتی صحبت از انواع گازهای صفحه‌ای ایرانی می‌شود، عوامل زیر بیش از هرزمان دیگری، به چشم می‌آیند:

  • همخوانی با هر نوع متراژ آشپزخانه به‌ویژه فضاهای کوچک
  • امنیت بسیار بالا و کاهش چشمگیر خطر آتش‌سوزی (مخصوصاً برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند)
  • توان حرارتی بالا و افزایش لذت، سرعت و کیفیت آشپزی
  • جلوه ظاهری بسیار چشم‌نواز و متناسب با هر نوع طراحی آشپزخانه

اگر بخواهیم به دلایل تأکید بر خرید بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی اشاره‌کنیم، مهم‌ترین آن‌ها تقویت بازار رقابت داخلی و همچنین افزایش نیروی کار انسانی و بومی و توسعه معیشت ایرانیان است. گرچه شاید این باور کمی شعارزده به نظر بیاید!

نکات مهم برای خرید گاز صفحه‌ای

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

هر مصرف‌کننده‌ای با در نظر گرفتن ۵ نکته طلایی در زمان خرید گاز صفحه ای (رومیزی)، می‌تواند ادعا کند که یکی از بهترین گازهای رومیزی ایرانی را خریداری کرده است.

جنس صفحه گاز رومیزی

خوب است بدانید که جنس صفحه صرفاً ازنظر جلوه ظاهری، اهمیت ندارد. بلکه هرچه کیفیت بهتری داشته باشد، کارایی اجاق‌گاز را بالاتر می‌برد. با این اوصاف، دو مدل از پرطرفدارترین گازهای رومیزی در بازار موجود است:

گاز صفحه‌ای استیل

گاز صفحه‌ای شیشه‌ای

شایان‌ذکر است که ازنظر مقاومت و ماندگاری، هردو جنس امتحان خود را به‌خوبی پس داده‌اند و هیچ نگرانی در مورد تأثیر حرارت بر سطح جنس شیشه‌ای یا ضربه‌پذیر بودن آن وجود ندارد. برندهای نام‌آشنای ایرانی در تلاش بوده‌اند، گاز صفحه‌ای شیشه‌ای را با حداکثر مقاومت در برابر عوامل تهدیدکننده خارجی تولید کنند.

نکته بسیار مهم در زمان استفاده از نوع شیشه‌ای، سوراخ نکردن سطح گاز با هر نوع وسیله ازجمله دریل است. این کار باعث می‌شود تا سطح به‌شدت آسیب‌پذیر شود.

در مقام مقایسه نیز، جنس استیل دیرتر از شیشه‌ای لکه و آلودگی می‌گیرد و عموماً به تمیزکاری روزانه نیازی ندارد. اگرچه، طولانی شدن زمان رسیدگی و نظافت استیل باعث سخت‌تر شدن کار شما در زمان تمیزکاری می‌شود و باید برای تمیزکردن سطح استیل، وقت بیشتری صرف کنید.

این موضوع در مورد جنس شیشه‌ای بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی متفاوت است. گرچه به‌سرعت لک پذیر است و آلودگی را بیشتر نشان می‌دهد، ولی تمیزکاری آن با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

قدرت شعله‌ها

شایان‌ذکر است که هرچه قدرت شعله و توان حرارتی گاز رومیزی بیشتر باشد، فرایند پخت‌وپز با سرعت بیشتری پیش می‌رود و درنتیجه، آشپزی با کمترین خستگی و بیشترین لذت به پایان می‌رسد.

همچنین ناگفته نماند که در نظر گرفتن قدرت شعله‌های گاز تا میزان قابل‌توجهی به تعداد اعضای خانوار و میزان آشپزی بستگی دارد. خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که به آشپزی بیشتر علاقه‌مند هستند، طبعاً به یک گاز رومیزی با توان حرارتی و تعداد شعله‌های بیشتر نیاز دارند.

آیتم شعله ووگ

ووگ Vogue نوعی ماهیتابه بزرگ با عمق زیاد است که معمولاً برای افزایش سرعت در آشپزی استفاده می‌شود. درواقع شعله ووگ در بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی با این هدف طراحی شده است که ماهیتابه‌های عمیق به‌راحتی روی پایه‌های آن قرار بگیرند.

سایز و ابعاد بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی

ابعاد گازهای رومیزی موجود در بازار بین ۲۱-۴۸ اینچ است. البته ناگفته نماند که اندازه بندی‌های رایج بین ۳۰-۳۶ اینچ است. در کنار توجه به ابعاد اجاق‌گاز، انتخاب فضای مناسب برای نصب گاز صفحه‌ای هم در آشپزخانه مهم است. در صورت کم‌بودن متراژ آشپزخانه، لازم است حتماً به ابعاد اجاق‌گاز بر اساس اینچ رایج توجه کنید. شایان‌ذکر است که یک اجاق‌گاز رومیزی ۳۰ اینچ، ۵ شعله و یک مدل ۳۶ اینچ، ۶ شعله دارد.

انتخاب برند مطمئن

با در نظر گرفتن تمامی نکات ذکرشده، می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که بهترین مدل گاز رومیزی را باید فقط از برندهای ایرانی معتبر خریداری کنید. خوشبختانه انواع متفاوتی از گازهای صفحه‌ای در بازار داخلی با بهترین کیفیت تولید می‌شوند که در جلب رضایت مصرف‌کننده موفق بوده‌اند.

ناگفته نماند که یک برند خوش‌نام و باسابقه نه‌تنها کالایی باکیفیت تولید می‌کند، بلکه ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

معرفی بهترین گاز صفحه‌ای ایرانی

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

بهترین برندهای گاز صفحه ای در ایران را بشناسید

خوشبختانه برندهای ایرانی خوش‌سابقه‌ای در بازار رقابت داخلی فعال هستند که اعتماد مصرف‌کننده را به‌خوبی جلب کرده‌اند.

برند اخوان

اخوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تولیدکننده لوازم آشپزخانه در کشور محسوب می شود و محصولات آن بیش از نیم قرن است که در خانه هر ایرانی مشاهده می شود. از بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی بدون تردید باید به گازهای صفحه ای اخوان اشاره کرد که نه‌تنها ازنظر شکل ظاهری (شیشه‌ای، استیل، شیشه و استیل) که ازنظر عملکرد و دوام قطعات، مثال‌زدنی هستند.

برند آلتون

این برند ایرانی در فهرست بهترین تولیدکنندگان اجاق‌گاز در ایران قرار دارد؛ درواقع جزء ۳ کارخانه برتر کشور. طراحی و جلوه ظاهری در کنار عملکرد تحسین‌برانگیز و مقاومت بدنه در برابر ضربه و حرارت، باعث شده است تا بسیاری از مصرف‌کنندگان، تخصص و تجربه نیروی انسانی این برند نام‌آشنا را تحسین کنند.

برند ایلیا استیل

شرکت فردوس کاران امید با نام تجاری ایلیا استیل موفق شده است مجموعه متنوعی از بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی را با کمک به‌روزترین فناوری دنیا وارد بازار رقابت داخلی کند تا مصرف کنندگان به محصولات با کیفیت این مجموعه نیز دسترسی داشته باشند.

برند بیمکث

بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در صنعت لوازم‌خانگی باعث شده است، بیمکث به یکی از مورد اعتمادترین برندهای ایرانی در طراحی و تولید گازهای رومیزی تبدیل شود. بیمکث با تولید دو نوع استیل و شیشه‌ای و همچنین تنوع بخشیدن در ساخت مدل‌های متفاوت گاز صفحه‌ای، موفق شده است بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان داخلی را جذب بازار محصولات خود کند.

برند داتیس

هوشمندی آمیخته به طراحی ظریف، باعث شده است تا برند ایرانی داتیس طرفداران ویژه‌ای را در بازار تولید ملی پیدا کند. شیشه سکوریت با ضخامت ۸ میلی‌متری و همچنین بهره‌مندی از قابلیت اتصال به فناوری وای فای (در بعضی مدل‌ها) برای کنترل از راه دور فرایند پخت‌وپز، باعث شده است تا این محصول همچنان در اوج، باقی بماند. (منبع)

کلام آخر

در زمان خرید بهترین گازهای صفحه‌ ای ایرانی لازم است به نکات مهمی مثل جنس صفحه، ابعاد و اندازه اجاق‌گاز، توان حرارتی و همچنین برند محصول توجه کنید. شایان‌ذکر است که بسیاری از برندهای ایرانی، هم‌سطح با رقبای خارجی خود توانسته‌اند مطابق با سلیقه و خواسته مشتری، محصولات متنوعی را وارد بازار رقابت کنند و از این نظر، جای بسی افتخار و امیدواری است.

کد خبر: ۱۶۸٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha