۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی پوشاک؛ بزودی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خبر داد

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی پوشاک؛ بزودی

صادقی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: عملیات احداث شهرک صنعتی پوشاک تا چند روز آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش بازار، سعید صادقی در نشست کارشناسی گروه صنعت و معدن این خبرگزاری افزود: احداث این شهرک که مدت‌ها به علل مختلف به تاخیر افتاده بود، اکنون با دریافت مجوزهای لازم از جمله تغییر کاربری و زیرساخت‌های لازم تا چند روز آینده اجرایی می‌شود.
وی گفت: پیش بینی می‌شود عملیات بهره برداری از این شهرک صنعتی حدود یک سال طول بکشد و سپس واگذاری آن انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران همچنین از ساماندهی ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران خبر داد و گفت: پس از اخذ مجوزهای لازم این لکه‌ها به شهرک‌های صنعتی غیر دولتی ارتقا می‌یابند.

صادقی در خصوص مشکلات و دغدغه‌های مالکان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها از جمله نبود و یا کمبود برخی زیرساخت‌ها افزود: اکنون در تعدادی از شهرک‌های صنعتی، مشکلاتی نظیر تامین آب و یا برق وجود دارد که در حال رایزنی و پیگیری برای رفع آن هستیم.

وی گفت: کمبود نیروی کار هم دغدغه دیگر واحدهای صنعتی در شهرک هاست که مهمترین علت آن علاوه بر حقوق پایین، بحث دوری از مناطق مسکونی با این شرایط و معضلات تردد نیروی کار است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به ضرورت احداث خانه‌های کارگری در مجاورت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و افزود: پیشنهاد این موضوع داده شده، ولی از آن جا که اجرای آن مربوط به دستگاه‌های متعدد و فرابخشی است نیاز به هماهنگی بیشتر دارد.

صادقی گفت: در خصوص احداث خانه‌های کارگری بسیاری از واحدهای بزرگ صنعتی مستقر در شهرک‌ها نیز اعلام آمادگی کردند تا در صورت لزوم در ساخت آن با دستگاه‌های مربوطه دولتی مشارکت کنند.

در حال حاضر ۱۹ شهرک صنعتی دولتی و ۱۳ شهرک خصوصی در استان تهران وجود دارند.

کد خبر: ۱۶۸٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha