۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲
 احداث خط انتقال ۱۳ کیلومتری برق به شهرک صنعتی «اترک» آغاز شد
در گفتگو با بازار؛

 احداث خط انتقال ۱۳ کیلومتری برق به شهرک صنعتی «اترک» آغاز شد

گرگان- شهمرادی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت که با مشخص شدن پیمانکار، پروژه ساخت خط انتقال برق به طول ۱۳  کیلومتر از علی آباد به شهرک اترک در حال انجام است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: بر مبنای مصوبات سال گذشته سفر رئیس جمهور به استان، مقرر شد یک خط انتقال برق(۱۳ کیلومتر) از علی آبادکتول به شهرک صنعتی اترک متصل شود و در این راستا بخشی از منابع از سوی شهرک های صنعتی و بخشی هم توسط استانداری پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: پروژه برق رسانی به شهرک اترک با نظارت برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان مجری این کار درر حال اجرا است.

وی بیان کرد: با تاکید و پیگیری معاونت اقتصادی استانداری قرار است تا پایان سال ۱۴۰۱ بخش عمده ای از این خط انتقال اجرا و مشکل برق شهرک اترک حل شود.

شهمرادی در خصوص حل مشکل آب این شهرک هم گفت: برای دغدغه آب این منطقه، آب منطقه ای اقداماتی را در دست برنامه ریزی داشته و در حال تامین آب از محل سد بوستان و گلستان یا از محل تصفیه پساب فاضلاب شهر گرگان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: برای اجرای طرح های متوسط و کوچک در این شهرک مشکل آب و برق نداریم و همچنین یک نیرواه chp در این منطقه راه اندازی شده که هفت مگاوات برق تولید می کند و قابلیت افزایش به هشت مگاوات را هم دارد.

به گزارش بازار، شهرک صنعتی اترک، بزرگترین شهرک استان بوده و هزار هکتار مساحت دارد.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
      0 0
      اونوقت نزدیک ۸۰ دامداری در ضلع شرقی عیدگاه بندرترکمن چند ساله دارن بدون برق با وعده های پوچ سر می‌کنند که باعث میشه هر روز یکی از دامداران بخاطر کمبود حداقل‌ها جمع و به جمع بیکاران اضافه بشه . جایی هم که میخوان برق بکش کلا ۵۰۰متر نمیشه