۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹
 نمایشگاه کامپیوتر در استان زنجان برگزار می شود
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

نمایشگاه کامپیوتر در استان زنجان برگزار می شود

زنجان- قندیلی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان،از برگزاری نمایشگاه کامپیوتر در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در آبان ماه در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می شود.

سید رضا قندیلی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نمایشگاه کامپیوتر در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در آبان ماه در نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می شود.

وی اظهار کرد : سعی داریم بر روی توانمندسازی استان برنامه‌ریزی کرده و این نمایشگاه یک شاخص در شمال‌غرب کشور باشد که این مهم تا به امروز مورد توجه قرار نگرفته بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، گفت:به همین خاطر تلاش داریم سفرهایی به استان‌های شمال‌غرب کشور داشته و از همکاری آن‌ها استفاده و از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه زنجان دعوت کنیم و این یک مزیت برای استان است؛ چرا که همه این اقدامات توانمندی استان را به سایر استان‌ها نشان خواهد داد.

قندیلی با یادآوری اینکه از همه توان بخش خصوصی درخواست شده برای کمک به استان قدم بردارند تا بتوانیم توانمندی خود را در حوزه خارجی و داخلی به منصه ظهور بگذاریم، عنوان کرد: نمایشگاه استانی اولین فرصت تمرین فروش و پاسخ‌گویی به نیاز مشتری است. ظرفیت این نمایشگاه متعلق به استان است و باید از آن بیشترین بهره‌برداری را کرد.

وی با تاکید بر اینکه زنجان در حوزه نمایشگاهی هیچ چیزی کمتر از کلان‌شهرها ندارد، افزود: نمایشگاه زنجان به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر واقع شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان،ابراز داشت: این نمایشگاه در نقطه بکر گردشگری واقع و در منطقه‌ای قرار گرفته است که از شهر بیرون نبوده و در مسیر پرترافیک قرار ندارد و از همه مهم‌تر اینکه زنجان مردم نمایشگاهی دارد و علاقه‌مند به آگاهی و دانش و نیز دیدن محصولات جدید هستند و همواره از نمایشگاه استقبال می‌کنند.

کد خبر: ۱۶۸٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha