۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
پرداخت تسهیلات ۲۸ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام به نیازمندان مازنی
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران خبر داد

پرداخت تسهیلات ۲۸ میلیارد تومانی ستاد فرمان امام به نیازمندان مازنی

ساری - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران از درمان ۹۹۱ زوج نابارور با همت این ستاد خبر داد و گفت: ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات نیز به افراد نیازمند اعطاء شد.

سید رضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاکنون ۹۹۱ زوج نابارور در مازندران با حمایت های این ستاد معالجه و درمان شدند، اظهار داشت: نتیجه آن تولید ۱۰۰ نوزاد از این زوج‌ها بوده است.

وی به دیگر خدمات ستاد اشاره و اضافه کرد: امسال با کمک ستاد، ۱۱۸ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان داده شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران از اعطای وام قرض الحسنه به بیش از سه هزار نفر با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در بخش درمان زوج های نابارور نیز ۹۹۱ زوج تحت درمان قرار گرفتند و ۱۰۰ نوزاد نیز در استان متولد شدند.

هادیان گفت: در بخش خدمات دارویی نیز ۲۲۸ بیمار صعب العلاج تحت درمان قرار گرفتند و برای ۵۲ کودک ناشنوا و کم شنوا کاشت حلزون صورت گرفته است.

وی با اشاره به توزیع هفت هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم استان گفت: همچنین ۸۲ دستگاه ویلچر نیز به مددجویان محروم و نیازمند داده شده است.

کد خبر: ۱٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha