۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

وام ۵۰ میلیونی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش بازار، سیدرضا فاطمی امین امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در تالار وحدت با بیان اینکه کیفیت رسانه‌ها بر کیفیت حکمرانی تاثیر دارد گفت: اگر رسانه‌ها به موضوعات سطحی و حاشیه‌ای وارد شوند، باعث می‌شوند حکمرانان هم در فضای سطحی بمانند. اما اگر رسانه‌ها کیفی و عمیق باشند و به مسایل اصلی کشور متمرکز شوند، آن وقت کسانی که در سمت حکمرانی باشند و توانمند نباشند خیلی فرصت ماندن پیدا نمی‌کنند و یا آن‌ها هم بر موضوعات اصلی متمرکز می‌شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مدیران زیادی دیده‌ام که کارشان را با رسانه‌ها تنظیم می‌کنند. پس شما رسانه‌ها هم شریک ما در حکمرانی هستید. اگر شما دقیق و حرفه‌ای عمل کنید ما هم حرفه‌ای عمل می‌کنیم و اگر به حاشیه بروید ما هم به حاشیه می‌رویم.

وی عنوان کرد: یکی از نکاتی که می‌تواند رسانه را حرفه‌ای و عمیق کند، این است که آدم‌های حرفه‌ای مرجع تحلیل اخبار شوند. یک نظام حرفه‌ای در نظام رسانه‌ای شکل بگیرد. اگر رسانه‌ای خبر حاشیه‌ای و شایعه منتشر می‌کند توسط خود رسانه‌ها کنار زده شود. هر چقدر خبرنگاران دقیق‌تر کار کنند قطعا در حل مسایل کشور موثر است.

گفتنی است؛ شرایط و نحوه دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی برای خبرنگاران متعاقبا از طریق معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha