۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
تحقق ۱۹۳ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد صنایع  زنجان
مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد:

تحقق ۱۹۳ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد صنایع زنجان

زنجان-مدیرکل استاندارد استان زنجان،گفت: اداره استاندارد زنجان در سال گذشته با تحقق ۱۹۳ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، در راستای حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان گام خوبی برداشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، داود کارگرزاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی استان زنجان، در سال۹۸، با صدور ۸۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۱۰ فقره پروانه استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های مختلف تولید شده در صنایع استان ، موافقت شده است.

وی اظهار کرد: اداره استاندارد زنجان در سال گذشته با تحقق ۱۹۳ درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، در راستای حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان زنجان گام  خوبی برداشته است.

مدیرکل استاندارد زنجان، گفت: در بین پروانه های صادر شده در این استان، صنعت غذایی و کشاورزی بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

کارگرزاده تاکید کرد: با تمدید و تجدید ۱۲۲ پروانه،۶۷ مورد ابطال پروانه و ۷۴ مورد تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد موافقت شده است. 

وی  با بیان اینکه سازمان استاندارد یک نهاد حاکمیتی است و نظارت و بازرسی از کالاها و اقلام در دستور کار جدی این نهاد است، افزود: سازمان استاندارد استان زنجان در راستای عمل به وظایف خود در بحث ترویج فرهنگ استاندارد اقدامات قابل‌توجهی را تاکنون انجام داده است. 

مدیر کل استاندارد زنجان، تصریح کرد: اداره استاندارد زنجان با نظارت و بازرسی که دارد اجازه ارائه و عرضه کالاهای غیراستاندارد را نمی‌دهد. 

کد خبر: ۱۶٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha