۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
توکن فلاکس را زیر نظر داشته باشید| افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی طی چند هفته
تحلیل بازار رمزارزها؛

توکن فلاکس را زیر نظر داشته باشید| افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی طی چند هفته

با افزایش تقاضا در بازار رمزارزها، قیمت توکن فلاکس (Flux) طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته و به نظر می رسد همچنان جاری افزایش قیمت داشته باشد.

به گزارش بازار، با افزایش تقاضا در بازار رمزارزها، قیمت توکن فلاکس (Flux) طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. فلاکس موفق شد طی هفت روز متوالی گذشته جهش چشمگیری از خود نشان داده و به بالاترین رقم ۱.۲۶ دلار رسید که بالاترین نقطه از ۹ می به این سو محسوب می شود.

با این حساب، این رمزارز تاکنون بیش از ۲۰۴ درصد از پایین ترین سطح خود در سال جاری افزایش یافته و ارزش بازار آن را بیش از ۲۹۳ میلیون دلار رسیده است.

پیش بینی قیمت توکن فلاکس

توکن فلاکس را زیر نظر داشته باشید| افزایش قیمت ۲۰۰ درصدی طی چند هفته

نمودار روزانه نشان می دهد که با افزایش تقاضا برای توکن فلاکس، قیمت این رمزارز طی چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی قرار داشته است. در این دوره، فلاکس موفق شد بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود حرکت کند و این در حالیست که اندیکاتور MACD بالاتر از نقطه خنثی حرکت کرده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به بالاتر از سطح خرید بیش از حد رسیده است.

بنابراین، به نظر می‌رسد که فلاکس همچنان در حال حرکت رو به بالا است. به این ترتیب، با افزایش تقاضا برای این توکن، احتمال ادامه افزایش بیشتر قیمت آن وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح بعدی برای رصد روی نقطه ۲.۱۰ دلار خواهد بود که بالاترین نقطه در ۳ می محسوب می شود، خواهد بود. افت قیمت به زیر سطح حمایت ۱ دلار، دیدگاه صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha