۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
برگزاری سالم و شفاف انتخابات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد

برگزاری سالم و شفاف انتخابات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از برگزاری سالم و شفاف انتخابات ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با چهار داوطلب خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ‌ اقبال شاکری، در خصوص برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: روز بیست و دوم مرداد ماه، اعضای منتخب وزیر راه و شهرسازی در شورای مرکزی نظام مهندسی متشکل از ٢٥ نفر اعضای اصلی و ٧ نفر عضو علی البدل دعوت به تشکیل جلسه شدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جلسه باحضور اقایان رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، زریبافان نماینده وزیر راه و شهرسازی در انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی و اینجانب برگزار گردید.

وی اظهار کرد: در جلسه مذکور پس از ارایه گزارش و رهنمود ها توسط مسئولان، ٤ تن از اعضای حاضر شورای مرکزی جهت ریاست سازمان نظام مهندسی کشور اعلام آمادگی کردند و پس از جمع آوری آرا و شمارش، آقایان شکیب با اخذ ٢٢ رای، پور اربابی ١٢با کسب رای، کیان حصاری با ١٢ رای و همچنین اقای مقومی با کسب ١٠ رای انتخاب شدند.

شاکری تصریح کرد : بر اساس آیین نامه اجرایی نظام مهندسی ٣ نفر اول برگزیده شده به وزیر راه شهرسازی اعلام گردید و وزیر یکی از این ٣ نفر را برای تصدی پست ریاست نظام مهندسی کشور به ریاست محترم جمهور برای صدور و ابلاغ حکم معرفی می نماید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیار خوشحالم که انتخابات به صورت شفاف و سالم با حضور تمام اعضا صورت پذیرفت و ان شاءالله ضمن رفع آسیب های موجود، شاهد رشد و اعتلای ساخت و ساز در کشور توسط سازمان نظام مهندسی کشور باشیم.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha