۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
معیشت و اقتصاد هزاران تولیدکننده خرما در دشتستان به خطر افتاده است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

معیشت و اقتصاد هزاران تولیدکننده خرما در دشتستان به خطر افتاده است

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، معیشت و اقتصاد هزاران تولیدکننده خرما در دشتستان به خطر افتاده که وزارت جهاد کشاورزی باید جبران کند.

ابراهیم رضایی در حاشیه نشست امروز مجلس شورای اسلامی و تذکر به وزیر کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بارندگی های اخیر در استان بوشهر خسارت بسیار زیادی به کشاورزان به ویژه نخلداران استان وارد کرده که باید سریعا جبران شود.

وی افزود: بسیاری از محصولات نخیلات در دشتستان و تنگستان به دلیل بارش‌های مونسون، دچار آسیب شده‌اند و وزارت جهاد کشاورزی باید سریعا و در کمترین زمان نسبت به خرید تضمینی با قیمتی که رضایتمندی مردم را در پی داشته باشد اقدام کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اکنون معیشت و اقتصاد هزاران تولیدکننده خرما در دشتستان در خطر است و اگر امروز کاری صورت نگیرد فردا دیر است.

رضایی یادآور شد: وزیر جهاد کشاورزی باید سریعا نسبت به خرید تضمینی محصولات نخلداران اقدام کند تا معیشت خانوارها بیش از این دچار بحران نشود.

وی تصریح کرد: تمام ثمره تلاش نخلداران در این ایام، بر اثر بارندگی های اخیر در دشتستان و تنگستان خسارت دیده که کام تولیدکنندگان خرما را تلخ کرده و ما به عنوان مسئولان باید کمک کنیم‌ تا معیشت مردم بیش از این به خطر نیفتد.

کد خبر: ۱۶۸٬۱۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha