۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
همکاری قطعه سازان ایران و روس در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

همکاری قطعه سازان ایران و روس در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

عضو هیات مدیره انجمن صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور از امضای تفاهم نامه همکاری انجمن‌های قطعه سازی ایران و روسیه در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو خبر داد.

به گزارش بازار، علی یکه‌فلاح در آستانه برگزاری پاویون اختصاصی ایران در نمایشگاه اتومبیلتی روسیه گفت: پنل مشترک صنعت قطعه سازی، امضای تفاهم نامه انجمن‌های قطعه سازی ایران و روسیه، برگزاری تورهای بازدید از چند کارخانه خودرو و قطعه‌سازی روس و تشکیل جلسات B ۲ B با شرکت‌ها و صنعتگران روسیه از برنامه‌های جانبی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو است.

وی افزود: ایجاد پلتفرم مشترک بین خودروسازان ایرانی، روسی و چینی ایده بسیار خوبی است، اما پیش از هرچیز نیازمند ایجاد پیوند داخلی بین دولت، خودروسازان و قطعه‌سازان داخلی است.

یکه‌فلاح به تجربه کشور چین اشاره کرد و گفت: هر زمان که این کشور به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه یا توافقی با دیگر کشورهاست، نمایندگان دولت یا رایزنان اقتصادی چینی به حمایت از فعالان صنعتی و تولیدی کشور می‌پردازند؛ در این صورت می‌توان یک خروجی مناسب داشته باشیم و هدفمند عمل کنیم.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور تاکید کرد: باید منافع مشترک مان را به هم نزدیک کنیم تا محصولاتی برای ارائه در بازارهای جهانی تولید و لیاقت صنعتگران‌مان را نشان دهیم.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (۲۲ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو (Expo Center) برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۸٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha