۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان باید در اولویت دستور کار مسئولان قرار گیرد
نماینده مردم بجنورد در مجلس:

توجه به وضعیت معیشتی بازنشستگان باید در اولویت دستور کار مسئولان قرار گیرد

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان نباید فراموش شود، تاکید کرد: توجه به وضعیت معیشتی این قشر باید در اولویت دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش بازار، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه ما اصل وضعیت بازنشستگان را نباید فراموش کنیم، گفت: مجلس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به هیات تطبیق مقررات فرستاده و از این طریق پای احقاق حقوق این قشر ایستاده است از سوی دیگر تنها افزایش ۱۰ درصدی برای حقوق بازنشستگان شاغل از کارکنان لشگری و کشوری شرایط سختی را برای آن ها در کشور ایجاد کرده است.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: هم اکنون بازنشستگان از نظر معیشتی در وضعیت سختی به سر می برند بنابراین با رویکرد عدالت محور باید توجه به وضعیت این جمعیت گسترده مورد توجه قرار گیرد و مسئولان توجه به این بخش را باید در اولویت قرار دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بازنشستگان در شرایط کنونی سختی زیادی می کشند و با توجه به زحماتی که کشیده اند تداوم این وضعیت مطلوب نیست.

کد خبر: ۱۶۸٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha