۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
۹۰ درصد مطالبات کشاورزان استان سمنان در بحث خرید گندم تضمینی پرداخت شد
استاندار سمنان:

۹۰ درصد مطالبات کشاورزان استان سمنان در بحث خرید گندم تضمینی پرداخت شد

سمنان- استاندار سمنان گفت: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان در بحث خرید گندم به ارزش حدود ۶۵۷ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سید محمد رضا هاشمی در جلسه کارگروه رصد و پایش وضعیت آرد، نان و گندم استان سمنان بیان کرد: افزایش نظارت بر خبازی ها در سطح استان به منظور بررسی مسائل و موارد احتمالی موجود، جلوگیری از تخلفات و همچنین افزایش کیفیت نان، در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه خبازی ها از واحدهای صنفی هستند که بیشترین مراجعات مردم را دارند و لذا باید نان با کیفیت به آنها ارائه شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: نظارت بر خبازی ها به صورت تخصصی در استان توسط دستگاه های تخصصی متولی امر در دستور کار باشد.

استاندار سمنان گفت: جلسات کارگروه پایش و رصد وضعیت آرد و نان استان به صورت مستمر و منظم برگزار شود.

هاشمی افزود: نصب دستگاه های کارت‌خوان هوشمند در خبازی ها اقدام ارزنده ای بود که به اجرا درآمد و هدف آن تسریع در ارائه نان بوده و ضرورت دارد نظارت ها در این حوزه انجام و با تخلفات احتمالی برخورد شود.

وی با بیان اینکه ساعات کاری پخت نان در نانوایی های سطح استان بررسی و در صورت لزوم در راستای تسهیل امور و رضایت مردم تغییر یابد، ابراز کرد: ساعات کار نانوایی های سطح استان و نانوایی های کشیک در سطح معابر اصلی شهر به صورت مطلوب برای همگان اطلاع رسانی شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۰ هزار تُن گندم از دستان توانای کشاورزان استان تاکنون خریداری شده است، افزود: ۹۰ درصد مطالبات کشاورزان در بحث خرید گندم به ارزش حدود ۶۵۷ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha