۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
اجرای پروژه های عمرانی در پایانه مرز رازی با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریالی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد

اجرای پروژه های عمرانی در پایانه مرز رازی با اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریالی

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در پایانه مرز رازی، دو پروژه با مجموع اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان شکری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع مدیران راهداری استان در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به سیاست های این اداره کل در راستای تحقق شعار سال گفت: سازمان راهداری، ۱۱ برنامه راهبردی را برای سال جهش تولید، برنامه ریزی کرده که از مهم ترین آنها می توان به توسعه سامانه های هوشمند، نوسازی ناوگان حمل و نقل، نوسازی و مکانیزه کردن ماشین آلات، توسعه پایانه های مرزی، پاسگاه های پلیس راه و راهدارخانه ها، ایمنی و حذف نقاط پر حادثه، اجرای ابنیه فنی و پل ها و بازسازی راه ها و پل های آسیب دیده اشاره کرد.

وی با اشاره ای به پروژه های در حال اجرای اداره کل گفت: سالن مسافری پایانه مرزی سرو با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریالی آماده بهره برداری است و در پایانه مرز رازی نیز دو قرارداد با اعتبار ۲۳۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده که دارای پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۱۵ درصد هستند.

شکری ادامه داد: به زودی در مرز کیله سردشت سالن تجاری و مسافری به صورت موقت آغاز به کار خواهد کرد و در این بازه زمانی نیز مقدمات لازم برای اجرای طرح اصلی فراهم می شود.

وی افزود: در پایانه مرزی تمرچین نیز کارهای تکمیلی انجام شده و مشکلی در سالن های تجاری و مسافری وجود ندارد و برای ساماندهی محوطه، ترانشه ها، ورودی و خروجی ها و سایت های تکمیلی نیز در این پایانه، اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار به عنوان حرکتی جهادی در آبادانی راه های روستایی کشور افزود: طرح ابرار در آذربایجان غربی از سال گذشته آغاز شد که به خاطر شرایط جوی هوا ادامه طرح مقدور نبود ولی هم اکنون ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی آماده انجام عملیات آسفالت است و تلاش خواهیم کرد در سال جاری ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شود.​

وی ادامه داد: در بخش توسعه سامانه های هوشمند آذربایجان غربی هم اکنون از ۴۰ سامانه موجود ۳۸ مورد فعال بوده و در خصوص نوسازی و مکانیزه کردن ماشین آلات نیز خرید دو دستگاه بیل مکانیکی در حال پیگیری است.

کد خبر: ۱۶٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha