۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
برپایی میز صادرات خرما در تهران
نماینده دشتستان خبر داد:

برپایی میز صادرات خرما در تهران

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از برپایی میز صادرات خرما در تهران با حضور مدیران کشوری خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در دشتستان، خسارت زیادی به نخیلات وارد کرده و باغداران خواستار جبران خسارت وارده هستند که پیگیری لازم را برای احقاق حقوق این عزیزان انجام می‌دهم.

وی افزود: بخش زیادی از مردم دشتستان از طریق کشاورزی بویژه نخیلات ارتزاق و امرار معاش می‌کنند و همه موظفیم تا حد توان و ظرفیت موجود برای حمایت از این عزیزان تلاش و فعالیت کنیم و نباید لحظه ای کم‌کاری شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری میز ملی خرما در دشتستان خاطر نشان کرد: نشست بسیار خوبی بود و نتایج خوبی نیز در انتظار است که امیدوارم با پیگیری مسئولان ذیربط در سال باغی جاری شاهد به ثمر نشستن تلاش‌ها باشیم.

رضایی از برگزاری میز صادرات خرما در تهران خبر داد و تصریح کرد: با هماهنگی که ضیغمی معاون سازمان توسعه تجارت ایران انجام داده و با پیگیری‌های مکرری که داشتیم، به زودی میز صادرات خرما در تهران با حضور مدیران ارشد کشوری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: هر چقدر میزان صادرات خرما را افزایش دهیم، به اشتغال و تولید منطقه کمک کرده‌ایم و هیچ فرصتی را برای تحقق این مهم هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۱۶۷٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha