۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
ظرفیت بالای گردشگری در گلستان| «تله کابین» گرگان بلاتکلیف است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ظرفیت بالای گردشگری در گلستان| «تله کابین» گرگان بلاتکلیف است

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: گلستان از ظرفیت های گردشگری بسیار زیادی برخوردار بوده و باید تلاش کنیم تا از آنها به درستی استفاده کنیم.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: گلستان از ظرفیت های گردشگری بسیار زیادی برخوردار بوده و باید تلاش کنیم تا از آنها به درستی استفاده کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حوزه صنعت گردشگری نتوانستیم اقدام جدی داشته باشیم، گفت: باید راه را برای ورود سرمایه گذاران تسهیل کنیم.

وی افزود: ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری برای استان بسیار مفید بوده به طوری که شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

سنگدوینی با اشاره به موضوع تله کابین گرگان، گفت: یکی از پروژه های گلستان در حوزه گردشگری تله کابین است که با توجه به این که همه امکانات آن فراهم شده است اما این پروژه همچنان بلاتکلیف است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این پروژه اجرایی شود، می تواند زمینه اشتغال زیادی را برای هم استانی ها فراهم کند و ضمن اینکه باعث پیشرفت گلستان در حوزه گردشگری هم خواهد شد.

وی گفت: حوزه گردشگری را باید به دست سرمایه گذارانی سپرد که بتوانند به درستی از ظرفیت های آن استفاده کرده و امکانات لازم را برای ورود گردشگران فراهم کنند.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha