۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
شرایط ایجاد خطوط پروازی از گرگان به مقاصد «عشق آباد» و «سمرقند» فراهم است
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان:

شرایط ایجاد خطوط پروازی از گرگان به مقاصد «عشق آباد» و «سمرقند» فراهم است

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه‌های گلستان با اشاره اعلام آمادگی ایرلاین‌ها، گفت: امکان برقراری پرواز در مسیر گرگان به مقاصد عشق آباد و سمرقند فراهم است.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر دو مسیر خارجی از گرگان به آکتائو قزاقستان و نجف اشرف در عراق برقرار و خدمات مطلوبی به مسافران ارائه می شود.

مدیرکل فرودگاه های گلستان افزود: در صورت وجود تقاضا و مسافر می توانیم خطوط پروازی به عشق آباد ترکمنستان و سمرقند ازبکستان را راه اندازی کنیم.

وی گفت: علاوه بر امکان جابجایی مسافر به مقاصد داخلی و خارجی توانایی انتقال کالا به مقاصد مختلف در فرودگاه گرگان فراهم است.

متانت بیان کرد: این ظرفیت ارزشمند به فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اطلاع رسانی شده و برخی ایرلاین ها هم برای جابجایی کالا از این فرودگاه بین المللی اعلام آمادگی کرده اند

مدیرکل فرودگاه های گلستان گفت: در حال حاضر مسافران گلستانی می توانند از ۱۱ خط پرواز داخلی استفاده کرده و در صورت تقاضا بستر افزایش این مقاصد هم فراهم است

وی ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۳۲۲ سورتی پرواز داخلی با ۱۷۹ هزار و ۷۳۷ مسافر در ۱۱ مقصد داخلی و ۲۶ پرواز خارجی با هزار و ۵۷۷ مسافر انجام شد.

کد خبر: ۱۶۷٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha